Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
نخستین اولویت بانک های کوچک :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

توسط BAI اعلام شد

نخستین اولویت بانک های کوچک

نیوزبانک-براساس گزارشی از سوی BAI، با حرکت بانکها به سوی افزایش خدمات دیجیتال خود قدم بر می دارند و پلت فرم های آنلاین و موبایل در اولویت های تمرکز سرمایه گذاری های بانکهای کوچک هستند.

براساس گزارشی از سوی BAI، با حرکت بانکها به سوی افزایش خدمات دیجیتال خود قدم بر می دارند و پلت فرم های آنلاین و موبایل در اولویت های تمرکز سرمایه گذاری های بانکهای کوچک هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک به نقل از finextra، در حدود 400 متخصص در کنفرانس ماه آینده BAI در شیکاگو شرکت می کنند که 95 درصد از این افراد اظهار می دارند؛ بانک آن ها به مشتریان امکان کنترل حساب ها از طریق را موبایل می دهد. بیش از سه چهارم دیگر نیز امکان انتقال وجوه با موبایل را دارند و همچنین 70 درصد نیز امکان پرداخت قبض را با موبایل بانک خواهند داشت.
بانک ها در حال حاضر به دنبال پیشرفت و ایفای نقش در موبایل بانک است و آینده را در موبایل می بیند. در طول سه سال آینده 34 درصد از بانک افراد مورد نظر قصد پیاده سازی و اجرای پرداخت های P2P ، 25 درصد قصد برقراری انتقال وجوه بین بانکی دارند و 25 درصد نیز قصد دارند توانایی افتتاح حساب از طریق اپلیکیشن های موبایل را ایجاد کنند.
مراقبت در برابر تقلب و حفظ امنیت هم چنان بزرگترین چالشی است که 44 درصد از افراد آن را بزرگترین مانع پیشرفت در حوزه پرداخت های موبایلی می دانند.
همچنین بانک ها در تلاش اند تا با استفاده از شبکه های اجتماعی به خوبی وارد دنیای دیجیتال شوند. بیش از 80 درصد از افراد شرکت کننده در نظرسنجی نیز در پلت فرم های گوناگون نیز حضور داشتند. آن ها با استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی به سوالات مشتریان پاسخ می دهند؛ از طرح های مردم پشتیبانی می کنند و سرویس های خود را نیز تبلیغ می کنند.
محبوب ترین شبکه تشکیل شده تاکنون فیسبوک است که به عنوان ابزار اجتماعی اولیه 67 درصد از افراد پاسخ دهنده قرار گرفته است و توئیتر 24 درصد و لینکدین نیز فقط توسط 4 درصد از شرکت کنندگان در اولویت انتخاب است.
دبی بیانوچی مدیرعامل شرکت BAI می گوید : هرچه مشتریان بهتر با کانال های دیجیتال ارتباط برقرار کنند و خریدهای خود و کلیه تراکنش های مالی خود را بیشتر با این کانال ها انجام دهند؛ شرکت های ارائه دهنده سرویس های مالی نیز باید از استراتژی مشتری مداری قوی تری استفاده کنند تا نیازهای مشتریان را بهتر درک کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٧/۲۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!