پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

هم اندیشی یک روزه مدیران و روسای شعب

هر شعبه بانک شهر یک بانک

نیوزبانک-نشست هم اندیشی بانک شهر با حضور مدیر عامل بانک ، شهردار مشهد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور و با با رویکرد بررسی وضعیت شعب و میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و با عنوان " هر شعبه، یک بانک" درشهر مقدس مشهد برگزار شد.

نشست هم انديشي بانك شهر با حضور مدیر عامل بانک ، شهردار مشهد، مديران و روساي شعب سراسر کشور و با با رويكرد بررسي وضعيت شعب و ميزان دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده و با عنوان " هر شعبه، یک بانک" درشهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، در این نشست که در شهر مشهد مقدس و با حضور شهردار مشهد برگزار گردید ابتدا سید صولت مرتضوی شهردار شهر مقدس مشهد ضمن بر شمردن مزیت های بانک شهر در بهره گیری از ظرفیت های مشتریان خاص خود یعنی شهرداری ها اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند بزودی در جایگاه واقعی خود بایستد.

حسین محمد پورزرندی مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره بانک در اين نشست ضمن تبریک اعیاد گذشته ، با اشاره به دريافت مجوز ارزي بانك شهر گفت: سرانجام با همکاری و پیگیری همه مدیران و کارکنان بانک، مجوز ارزي بانك شهر صادر شد كه بی ترید این امر می تواند در جذب منابع و پيشبرد اهداف بانك تاثير بسزايي داشته باشد. پورزرندی در اين جلسه ضمن دعوت از مديران شعب به تلاش بيشتر در جهت منافع بانك و ذينفعان گفت: تمام تلاش خود را در جهت بهبود شرايط معيشتي و رفاهي كاركنان بانك شهر بكار خواهد بست و دستيابي به اين مهم را از دغدغه هاي مديران ارشد بانك دانست. پورزرندی بانک شهر را برازنده شرایط بهتری دانست و خاطر نشان کرد که گام اصلی در این زمینه باید با تلاش و دلسوزی تک تک کارکنان برای حفظ وارتقاء جایگاه این بانک در تمامی بخش ها برداشته شود.

وی افزود : تمامی کارکنان مستقر در صف و ستاد از بالاترین رده تا پایین ترین رده باید با دلسوزی ، همدلی ، همفکری و همکاری نسبت به انتظارات بانک حساس بوده وستاد موظف به پیگیری تمامی درخواست ها و رفع مشکلات شعب می باشد. نایب رئیس هیئت مدیره بانک افزود: همکاران باید از طریق برقراری ارتباط منطقی و تعامل، تصویری مثبت از بانک در ذهن مشتری ایجاد کنند و برای زنده نگهداشتن دارایی های بانک وادامه چرخه فعالیت بانک تمام تلاش خود را به کار گیرند. پورزرندی به بدنه جوان نیروی انسانی در بانک شهر اشاره کرد و افزود این پتانسیل ارزشمندی است که مسئولین شعب باید ضمن مشارکت دادن آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری از قابلیتهای موثر این نیروها استفاده نمایند .

مدیر عامل بانک شهردر ادامه با تأکید بر نقش مسئولین شعب در تحقق اهداف و آرمان های بانک خاطرنشان کرد : راه حل بسیاری از مشکلاتی را که در بانک با آن روبه رو هستیم باید در شعبه جستجو کرد زیرا تماس مستقیم کارکنان با مشتریان علاوه بر ایجاد ظرفیت های خوب در شعب ، نوع اطلاعات و تجربه ای را به همراه دارد که می تواند در شناخت و حل مسائل مشتریان کارساز باشد وی در ادامه این نشست اظهار داشت: برنامه ریزی، نظارت، پیگیری، توجه به کارکنان زیر مجموعه و عدم روز مرگی از مهمترین وظائف مسئولین شعبه اعم از رئیس و معاون شعبه می باشد و هر شعبه را به مثابه یک بانک برشمرد. پورزرندی با عنوان این مطلب که پرداخت سود بالا صرفاً منجر به جذب مشتری نمی شود تصریح کرد: درصد عمده ای از مشتریان به دنبال حفظ شخصیت، احترام و تکریم از سوی کارکنان بانک می باشند و با رعایت نکات و موارد تکریم مشتریان می توانیم در جذب مشتریان وفادار و متعهد موفق عمل کنیم.

دکتر پورزرندی در بخش دیگری از سخنان خود بازبینی نگرش در مسیر بازاریابی را جزء دیگر ضرورت های این حوزه دانست و تصریح کرد:فعالیت بلند مدت و نهادینه در زمینه بازاریابی مستلزم بهره گیری از نوآوری،برنامه ریزی با استفاده از الگوها،ابزارها و روش های نوین خواهد بود وباید برای تمام بخش های این حوزه اعم از جذب،نگهداری و اداره مشتری بر اساس برنامه حرکت نماییم. وی با اشاره به برنامه های معاونت برنامه ریزی و توسعه بازاریابی در خصوص معرفی طرحهای جدید تصریح کرد:هنوز در بسیاری از موارد مزیت های فعلی بانک شهر ناشناخته باقی مانده است. این مقام مسئول بانک شهر با بیان اینکه دستاوردهای موفق بانک در 6 ماه گذشته از برخی عوامل و نقاط قوت ناشی می شود، پیگیری و برنامه ریزی بر اساس این موفقیت ها را یکی از ضرورت های این بخش دانست که تجربه آن باید در برنامه ریزی های ماههای آتی مورد توجه قرار گیرد. دکتر روستا استاد بازاریابی دانشگاه از سخنرانان کلیدی این نشست،در بخشی از این جلسه ضمن تشریح دیدگاه های خود در زمینه بازاریابی در حوزه بانکداری و مشخصا بانک شهر، درخصوص اقدامات انجام شده برای تدوین و اجرای طرح بازاریابی بانک شهر ، چشم انداز بازاریابی بانک ،سرفصل های طرح بازاریابی،اهداف اصلی طرح، و راهبردهای کلی فعالیت های بازاریابی بانک شهر توضيحاتي مبسوطی را برای حاضرین ارائه کردند. دراين نشست اذری معاون شعب و رضایتمندي مشتریان ضمن تاكيد به روساي شعب و سرپرستان به لحاظ سهم تعيين كننده آنها در بانك به عنوان پرچمداران بانك افزود: اهداف و انتظارات مي بايست تعيين و محقق شود و در اين راستا سرپرستان مسئوليت سنگيني بر عهده دارند. آذری جذب منابع را از اولویت های بانک بر شمرد و با توجه به نقش منابع ارزان قیمت در پیشبرد اهداف بانک بر کاهش هزینه پول برای بانک تاکید کرد درانتهاي اين نشست روساي شعب به ارائه ديدگاهها، پيشنهادات و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعاليت هاي بانك پرداختند و پرسش و پاسخ مديران ارشد بانک و مديران شعب نیز برگزار شد .

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٧/۲٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!