پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برای رفع مشکلات احتمالی کارتخوان ها

110 نیروی ستادی و کارشناس ایران کیش در نمایشگاه کتاب مستقز می شوند

نیوزبانک- معاون امور مشتریان شرکت ایران‌کیش، از استقرار بیش از 40 نیروی ستادی و 70 کارشناس پشتیبانی برای سرویس‌دهی به غرفه‌داران بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران و رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌های کارتخوان خبر داد.

معاون امور مشتریان شرکت ایران‌کیش، از استقرار بیش از 40 نیروی ستادی و 70 کارشناس پشتیبانی برای سرویس‌دهی به غرفه‌داران بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران و رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌های کارتخوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، محمد افشارمنش با اشاره به نصب حدود بیش از دو هزار و 500 دستگاه پایانه فروش در نمایشگاه امسال که تا سه هزار دستگاه نیز قابل ارتقا خواهد بود، تصریح کرد: برای حدود سه هزار دستگاه پایانه فروش، 70 نفر نیروی متخصص و مجرب و آموزش‌دیده به ارایه خدمات پرداخته و از اولین روز نمایشگاه تا اختتامیه حضور فعال خواهند داشت که اهم فعالیت‌های آنان مراجعه مداوم و برنامه‌ریزی‌شده به غرفه‌ها جهت سرویس‌دهی منظم، ارایه ملزومات مورد نیاز غرفه‌داران برای دستگاه‌های کارتخوان و رفع خرابی و مغایرت‌ها است.

افشارمنش در مورد نوع پایانه مورد استفاده در این نمایشگاه توضیح داد: بر اساس پروتکل‌های مخابراتی حدود 800 پایانه LAN استفاده خواهیم کرد که تمامی آنها در خارج از سالن شبستان نمایشگاه خواهد بود و برای غرفه‌های داخل شبستان از دستگاه‌های  Hypercom (سومین دستگاه مورد استفاده در سطح دنیا در سال 2011 و ماقبل آن) استفاده خواهد شد که سابق بر این نیز در نمایشگاه مورد استفاده و رضایت غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بوده است.

وی در مورد تدابیر پیش‌بینی شده جهت رفع مغایرت اظهارداشت: سه کارشناس متخصص رفع مغایرت در نمایشگاه حضور فعال و تمام وقت دارند و شماره‌هایcall center شرکت در تمام مدت برگزاری نمایشگاه ارایه و اطلاع‌رسانی می‌شود تا مشکلات احتمالی در اسرع وقت برطرف شود.

به گفته وی، برای افراد سرویس‌دهنده در نمایشگاه پوشش خاصی در نظر گرفته شده که این پوشش جهت تسهیل شناسایی ایشان توسط غرفه‌داران و بازدیدکنندگان، با فضای غرفه هماهنگی خواهد داشت.

معاون امور مشتریان شرکت ایران‌کیش در خصوص واگذاری مجدد امتیاز تامین دستگاه‌های کارتخوان نمایشگاه کتاب تهران به شرکت ایران‌کیش، توضیح داد: «از سال 1382 هرساله به غیر از سال 90 در نمایشگاه‌های کتاب شرکت داشته و همواره سعی بر ارایه خدمات بهتر و تامین رضایت مشتریان و وزارت ارشاد داشته‌ایم.»

به گفته وی ،سال 89 بیشترین میزان رضایت مشتری و کمترین میزان مغایرت را برایمان به ارمغان داشت با این وصف در سال 90، بانک صادرات با توجه به استراتژی‌های خود از یک شرکت دیگر برای نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان در نمایشگاه کتاب استفاده کرد.

افشارمنش در خصوص خدمات ویژه این شرکت برای استفاده‌کنندگان دستگاه کارتخوان در نمایشگاه کتاب اظهارداشت: حضور در این نمایشگاه با توجه به شرایط حساس و استرس‌های موجود، کاملاً با بازار و سایر صنایع تفاوت دارد اما با تجربه پنج ساله ایران‌کیش در سازماندهی، ساماندهی، حضور و ارایه خدمات در نمایشگاه و مهم ترین فاکتور حضور در این‌گونه نمایشگاه‌ها که آگاهی از نحوه برخورد با غرفه‌داران و بازدیدکنندگان و کنترل شرایط و سرویس‌دهی مناسب در ساعت‌های پرترافیک خرید» است، امسال نیز همانند گذشته تمامی مساعی خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار خواهیم گرفت.

وی درخصوص حضور در چنین نمایشگاه‌هایی و میزان تاثیر آن در برندسازی شرکت، معتقد است: با توجه به تعریف برند مبنی بر «ارزش و نام تجاری که در ذهن مردم (مخاطبان) بماند، چنین نمایشگاه‌هایی صددرصد کمک شایانی به برندسازی خواهد کرد.

به گفته وی، ما با نمایشگاهی مواجه هستیم که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد و معتقدیم که برند دستاورد رفتار و عملکرد ماست بنابراین نوع ارایه سرویس ما به لحاظ فنی، نحوه برخورد و تهیه اقلام مورد نیاز غرفه‌داران در ارتقای هر چه بیشتر جایگاه ایران‌کیش در اذهان عمومی موثر خواهد بود.

 معاون امور مشتریان شرکت ایران‌کیش ادامه داد: در نمایشگاه امسال همانند سال‌های گذشته، نصب و پشتیبانی کارتخوان‌ها انحصاراً بر عهده این شرکت است و اگر مشکل مخابراتی وجود نداشته باشد، هیچ مشکلی در سرویس‌دهی نخواهد بود.

 

وی  از مسوولان نمایشگاه خواست که نهایت همکاری را با کارشناسان شرکت ایران‌کیش داشته باشند تا بهترین سرویس‌دهی ممکن برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران فراهم شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/۱۱
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!