پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر امور شعب استانها ی بانک:

راز ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر مردمی بودن آن است

نیوزبانک- مدیر امور شعب استانها ی بانک مهر اقتصاد گفت: راز ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر مردمی بودن آن است و باید خود را از مردم جدا ندانسته و هدف و برنامه خود را خدمت بهتر به مردم بدانیم و برای دستیابی به این هدف سعی کنید در انجام امور مشتریان سرعت و دقت را ملاک عمل قرار دهید و وقت مشتری را بیهوده هدر ندهید.

مدیر امور شعب استانها ی بانک مهر اقتصاد گفت: راز ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر مردمی بودن آن است و باید خود را از مردم جدا ندانسته و هدف و برنامه خود را خدمت بهتر به مردم بدانیم و برای دستیابی به این هدف سعی کنید در انجام امور مشتریان سرعت و دقت را ملاک عمل قرار دهید و وقت مشتری را بیهوده هدر ندهید.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مدیر امور شعب استانها و سرپرست اداره سازمان و تحقیقات بانکاز استان کرمانشاه دیدار کردند؛ در ابتدای این دیدار مدیر شعب استان اطلاعاتی کلی در خصوص استان کرمانشاه ارائه و بیان نمود: خوشبختانه روند رشد در استان خوب بوده و این نشان دهنده تلاش تمامی 130 نفر پرسنل استان است که با تمام وجود برای سربلندی بانک خدمت می نمایند.

پورطهماسبی ادامه داد: نسبت مصارف به منابع استان در پایان ماه گذشته حدود 76% بوده وبا پیگیری های روزانه توسط پرسنل استان جزء سه استان برتر در میزان مطالبات کم می باشد. در خصوص پرداخت وام ازدواج نیز با پرداخت 1036 فقره وام ازدواج در جایگاه سوم کشور قرار داریم.

در ادامه مدیر امور شعب استانها گفت: برنامه ویژه ای که درحال انجام آن می باشیم بحث پرداخت وام ازدواج می باشد که یکی از مسائل مهم حال حاضر بانک می باشد و می بایست با همت همه کارکنان رضایت عمومی جامعه را با عملکرد سریع و مناسب در این خصوص کسب نماییم. آقای یوسفی افزود: لازم است پرسنل توجه خاص به بحث وام ازدواج داشته باشند و سخت گیری بی مورد انجام ندهند؛ وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بعد از بانک ملی بیشترین تعداد وام ازدواج را متقبل شده است.آقای یوسفی گفت: راز ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر ایران مردمی بودن آن می باشد، پس باید خود را از مردم جدا ندانسته و هدف و برنامه خود را خدمت بهتر به مردم بدانیم ، برای دستیابی به این هدف سعی کنید در انجام امور مشتریان سرعت و دقت را ملاک عمل قرار دهید و وقت مشتری را بیهوده هدر ندهید.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٧/٠۵
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!