پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون آموزش آگاهی ناجا:

همراه بانک بهترین ابزار بانکداری الکترونیک است

نیوزبانک-معاون آموزش آگاهی ناجا گفت: از برنامه های محوری نیروی انتظامی، فاصله گرفتن از کشف محوری جرم و توجه به مدیریت بر جرم است.

معاون آموزش آگاهی ناجا گفت: از برنامه های محوری نیروی انتظامی، فاصله گرفتن از کشف محوری جرم و توجه به مدیریت بر جرم است.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،سرهنگ غفوری در جمع خبرنگاران در محل اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران با بیان این نکته که باید حساسیت مردم را نسبت به وقع جرم بالا ببریم، تاکید کرد: هرچیزی که سفرهای درون شهری را کاهش دهد به ارتقای سطح امنیت کمک می کند.

وی با بیان این نکته که بانکداری الکترونیک ابزار مهمی برای ایجاد امنیت در کشور است، خاطرنشان کرد: مناسبت ترین ابزار بانکی در این زمینه اینترنت بانک و همراه بانک است و پس از آن نیز کارتخوان ها و خودپردازها در رده های بعدی قرار می گیرند.

سرهنگ غفوری با اشاره به این نکته که اسم اداره آگاهی باید برای مجرمان ترساننده باشد نه مردم عادی، گفت: از اولویت های پلیس در سه سال اخیر بحث پیشگیری و مشکل اصلی مردم نیز نداشتن آگاهی کافی نسبت به خطرها و تهدیدات است.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که استفاده از همراه بانک می تواند جان آنان را در مقابل سارقان نجات دهد، اضافه کرد: بیش از 90 درصد پرونده های اداره آگاهی مربوط به سرقت است.

به گفته وی، بانکداری الکترونیک به زندگی شهروندان، آرامش می بخشد.

معاون آموزش آگاهی ناجا در پاسخ به سوالی درباره احتمال خودداری اصناف از بهره گیری از کارتخوان های فروشگاهی درصورت اخذ کارمزد هم گفت: اگر اصناف از بانکداری الکترونیک فاصله بگیرند یک فرصت مناسب را در اختیار مجرمان و تبهکاران قرار خواهند داد.

جعفر صدری، مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات هم در سخنانی، بسترسازی، بومی سازی، فرهنگ سازی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد ارزش افزوده روی آنها را مراحل استقرار بانکداری الکترونیک در کشور خواند و اظهار داشت: هم اکنون 300 میلیون فقره کارت الکترونیک از سوی شبکه بانکی کشور صادر شده که 45 میلیون فقره آنها متعلق به بانک صادرات ایران است.

وی با اشاره به این نکته که در خردادماه سال جاری حدود 500 میلیون فقره تراکنش روی شبکه کارتخوان های شاپرک انجام شده است، گفت: بیش از سه میلیون دستگاه کارتخوان در بیش از دو میلیون مکان در کشور نصب و راه اندازی شده که 432 هزار دستگاه آن متعلق به بانک صادرات است.

به گفته صدری، شمار دستگاه های کارتخوان بانک صادرات تا پایان سال به حدود 500 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این نکته که بانک صادرات با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ایران کیش، پرداخت الکترونیک سامان، فناپ بانک پاسارگاد و آسان پرداخت پرشین کار می کند، یادآور شد: بانک صادرات بالغ بر 25 میلیون مشتری دارد که یک میلیون و 270 هزار نفر آنان از همراه بانک و بیش از 360 هزار نفر آنها از اینترنت بانک استفاده می کنند.

مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات با اشاره به رشد چشمگیر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور در چند سال گذشته، تاکید کرد: بالغ بر 37 هزار دستگاه خودپرداز در کشور نصب شده است که چهار هزار و 451 فقره آنها متعلق به بانک صادرات است.

وی از راه اندازی توکن یا رمزیاب روی گوشی های موبایل مشتری خبر داد و افزود: با راه اندازی این سیستم، مشتری می تواند نوع رمزیاب خود را انتخاب کند که فیزیکی باشد یا روی موبایل وی نصب شود.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، سرهنگ غفوری در جمع خبرنگاران در محل اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران با بیان این نکته که باید حساسیت مردم را نسبت به وقع جرم بالا ببریم، تاکید کرد: هرچیزی که سفرهای درون شهری را کاهش دهد به ارتقای سطح امنیت کمک می کند.

وی با بیان این نکته که بانکداری الکترونیک ابزار مهمی برای ایجاد امنیت در کشور است، خاطرنشان کرد: مناسبت ترین ابزار بانکی در این زمینه اینترنت بانک و همراه بانک است و پس از آن نیز کارتخوان ها و خودپردازها در رده های بعدی قرار می گیرند.

سرهنگ غفوری با اشاره به این نکته که اسم اداره آگاهی باید برای مجرمان ترساننده باشد نه مردم عادی، گفت: از اولویت های پلیس در سه سال اخیر بحث پیشگیری و مشکل اصلی مردم نیز نداشتن آگاهی کافی نسبت به خطرها و تهدیدات است.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که استفاده از همراه بانک می تواند جان آنان را در مقابل سارقان نجات دهد، اضافه کرد: بیش از 90 درصد پرونده های اداره آگاهی مربوط به سرقت است.

به گفته وی، بانکداری الکترونیک به زندگی شهروندان، آرامش می بخشد.

معاون آموزش آگاهی ناجا در پاسخ به سوالی درباره احتمال خودداری اصناف از بهره گیری از کارتخوان های فروشگاهی درصورت اخذ کارمزد هم گفت: اگر اصناف از بانکداری الکترونیک فاصله بگیرند یک فرصت مناسب را در اختیار مجرمان و تبهکاران قرار خواهند داد.

جعفر صدری، مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات هم در سخنانی، بسترسازی، بومی سازی، فرهنگ سازی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد ارزش افزوده روی آنها را مراحل استقرار بانکداری الکترونیک در کشور خواند و اظهار داشت: هم اکنون 300 میلیون فقره کارت الکترونیک از سوی شبکه بانکی کشور صادر شده که 45 میلیون فقره آنها متعلق به بانک صادرات ایران است.

وی با اشاره به این نکته که در خردادماه سال جاری حدود 500 میلیون فقره تراکنش روی شبکه کارتخوان های شاپرک انجام شده است، گفت: بیش از سه میلیون دستگاه کارتخوان در بیش از دو میلیون مکان در کشور نصب و راه اندازی شده که 432 هزار دستگاه آن متعلق به بانک صادرات است.

به گفته صدری، شمار دستگاه های کارتخوان بانک صادرات تا پایان سال به حدود 500 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این نکته که بانک صادرات با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ایران کیش، پرداخت الکترونیک سامان، فناپ بانک پاسارگاد و آسان پرداخت پرشین کار می کند، یادآور شد: بانک صادرات بالغ بر 25 میلیون مشتری دارد که یک میلیون و 270 هزار نفر آنان از همراه بانک و بیش از 360 هزار نفر آنها از اینترنت بانک استفاده می کنند.

مدیرکل خدمات نوین بانک صادرات با اشاره به رشد چشمگیر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور در چند سال گذشته، تاکید کرد: بالغ بر 37 هزار دستگاه خودپرداز در کشور نصب شده است که چهار هزار و 451 فقره آنها متعلق به بانک صادرات است.

وی از راه اندازی توکن یا رمزیاب روی گوشی های موبایل مشتری خبر داد و افزود: با راه اندازی این سیستم، مشتری می تواند نوع رمزیاب خود را انتخاب کند که فیزیکی باشد یا روی موبایل وی نصب شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٧/٠۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!