پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

نیوزبانک-همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) بانک کشاورزی ، هجدهم و نوزدهم شهریور در ارومیه برگزار شد.

همايش منطقه اي مديريت ارتباط با مشتريان(CRM) بانك كشاورزي ، هجدهم و نوزدهم شهريور در اروميه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، در آغاز همايش حشمت الله نظري عضو هيات مديره اين بانک طي سخناني از طريق ويدئو کنفرانس ، ضمن تشريح واقعيت هاي دنياي امروز و ضرورت شناسايي و مديريت اين واقعيت ها، سرمايه انساني،فناوري وافزايش رضايت مشتري را از عوامل موفقيت سازمان ها به ويژه بانك ها دانست و تحمل مشتري و برآورده کردن انتظارات او، آگاهي کارکنان شعب از تمام خدمات و محصولات همچنين گسترش فرهنگ همياري، همدلي و هم فکري در درون شعبه براي پاسخگويي به نيازهاي مشتري در کمترين زمان ممکن را به کارکنان شعب توصيه کرد.
بر اساس اين گزارش امين مرادي مدير امور مشتريان بانک کشاورزي نيز در سخنان خود با اشاره به ماموريت اين بانک در تامين مالي بخش کشاورزي ، توسعه يافتگي بانک در زمينه تکنولوژي و خدمات بانک به مشتريان ، درباره اهميت مشتري مداري، مديريت ارتباط با مشتريان ، پيگيري ورود و خروج مشتريان در شعب ، برنامه ريزي ، رضايت مشتري ، فرآيند ها و تکنولوژي هاي جديد بانک کشاورزي مطالبي را بيان كرد.
وي نيروي انساني،برنامه ريزي، فرآيندها و تکنولوژي را چهار عنصر براي موفقيت در مديريت ارتباط با مشتري دانست.
علي اكبر دائم اميد مدير شعب بانك كشاورزي در آذربايجان غربي نيز به عنوان ديگر سخنران همايش، درباره ناپايداري اطلاعات در عصر حاضر، لزوم فراهم كردن الزامات پاسخگويي به انتظارات مشتريان ، خطرپذيري سنجيده با تربيت نيروي انساني کارآمد و طراحي سيستم هاي نرم افزاري مطالبي را بيان كرد. در ادامه، دکتر فيضي استاد دانشگاه هاي اروميه در رابطه با مديريت ارتباط با مشتريان ، فرهنگ مشتري محور ، بازاريابي ، خدمات رساني و پاسخگوئي ، حفظ مشتريان و رضايت آنها و استراتژي هاي محصول گرا و مشتري گرا براي حضار سخنراني كرد .
بر اساس اين گزارش،عبدالله سليماني رئيس اداره کل بانکداري خرد ضمن گزارش از اقدمات صورت گرفته در حوزه امور مشتريان خرد ، کانال هاي ارتباطي و استراتژي هاي طراحي شده براي مشتريان حوزه عمل بانکداري خرد را تشريح كرد و محمد معماران معاون اداره کل بانکداري اختصاصي و شرکتي نيز طي سخناني اقدامات صورت گرفته در حوزه عمل بانکداري اختصاصي ، مذاکرات با مشتريان ويژه و شناسايي مشتريان هدف را از اقدامات شاخص اين اداره کل دانست .
محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره کل ارتباط با مشتريان نيز در سخنان خود به شعف و طبقه بندي مشتريان، اهميت(CRM) در شناسايي مشتريان ويژه و اهداف همايش براي کارکنان اشاره كرد.
اين گزارش مي افزايد همايش منطقه اي مديريت ارتباط با مشتريان(CRM)با حضور امين مرادي مدير امور امور مشتريان ، محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره کل ارتباط با مشتريان ، عبدالله سليماني رئيس اداره کل بانکداري خرد، محمد معماران معاون اداره کل بانکداري اختصاصي و شرکتي ، معاونان و کارشناسان ادارات مرکزي ، کارشناسان و روساي شعب و بانکداران استانهاي آذربايجان شرقي،کردستان،آدربايجان غربي در اروميه برگزار شد و تشكيل دو کارگاه آموزشي با محور هاي « تجارب موفق در ارتباط با مشتري» و « نحوه مشعوف سازي مشتري (وفادار کردن مشتري)» و ارائه نتايج آن و قدرداني از کارکنان مشتري مدار و شاخص استان هاي آذربايجان شرقي ، کردستان و آذربايجان غربي مهم ترين برنامه هاي اين همايش دو روزه بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٦/۲۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!