پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

هاشمیان: بانک تجارت در امر به معروف همواره پیشگام است

نیوزبانک- جلسه کمیسیون ارتباطات و تبلیغات شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمانها و وزارتخانههای کشور با حضور هاشمیان معاون وزارتخانه و سازمانهای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و نمایندگان سازمانها در ساختمان مرکزی بانک تجارت برگزار شد.

جلسه کمیسیون ارتباطات و تبلیغات شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمانها و وزارتخانههای کشور با حضور هاشمیان معاون وزارتخانه و سازمانهای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و نمایندگان سازمانها در ساختمان مرکزی بانک تجارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه نیوزبانک، سیدمهدی هاشمیان طی سخنانی با اشاره به اهداف تشکیل این کمیسیون گفت: قرار است که طی این هماندیشی بهترین راههای تبلیغ این فریضه در جامعه را بررسی و برای آن برنامهریزی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نظر رئیسجمهور در این زمینه مبنی بر اینکه "پاسداری از فرهنگ دینی و اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین وظایف اجتماعی است" گفت: امر به معروف انجام عمل صالح و نهی از منکر به معنای مقابله با آنچه که به ضرر جامعه است میباشد.

وی با اشاره به وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمانها و وزارتخانهها گفت: بنا داریم با بررسی و تبیین سه محور اصلی "فرهنگسازی"، "الگوسازی" و "رفتارسازی"، چالشها و برنامههای اجرایی سازمانها و وزارتخانهها را در این زمینه مورد بررسی قرار داده و اهداف آتی را مشخص کنیم.

سیدمهدی هاشمیان همچنین طی سخنانی در این جلسه ضمن تقدیر از میزبانی بانک تجارت از این کمیسیون، با بیان اینکه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت همواره حضوری فعال در اجرای برنامههای مرتبط با این فریضه الهی داشتهاند، ابراز امیدواری کرد این بانک همواره بتواند در این زمینه کارنامهای ممتاز را به جای بگذارد.

در ابتدای این جلسه، سیامک دولتی، معاون مدیرعامل بانک تجارت و مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر این بانک با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: باید مصادیق معروف و منکر در سازمانها مشخص تا بر اساس آن عمل کنیم و در حوزه عملکرد و رفتار و درجه برخورد نیز حداکثر توجه را داشته باشیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت اظهار داشت: انگیزه اصلی ما در این شورا، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است و همواره تلاش کردهایم که برنامههای اجرایی شورا در نحوه برخورد کارکنان با مشتریان نمود عینی داشته باشد.

در ادامه این گردهمایی، اعضای شرکتکننده به ارائه و بررسی پیشنهادات و راهکارهای خود در حوزه تبلیغ فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

گفتنی است، جلسه کمیسیون ارتباطات و تبلیغات شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمانها و وزارتخانههای کشور با حضور نمایندگانی از وزارتخانههای ارتباطات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی و بانکهای مرکزی، صادرات، حکمت ایرانیان، عسکریه و سازمانها و نهادهایی همچون میراث فرهنگی و ثبت احوال و... صبح چهارشنبه 19 شهریور به میزبانی بانک تجارت برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٦/۱۹
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!