پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دریافت غیرحضوری 51 میلیون قبض در بانک صادرات

نیوزبانک-بانک صادرات در سال 90 بیش از 51 میلیون و 200 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیر حضوری دریافت کرد

بانک صادرات در سال 90 بیش از 51 میلیون و 200 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیر حضوری دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،بانک صادرات برای ارتقا کیفی خدمات و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.

 براین اساس در سال گذشته مشتریان بانک و دارندگان کارت بانک های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفن بانک (09602)، دستگاه‌های پایانه‌ فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک، 51 میلیون و 200هزار قبض را به صورت غیرحضوری و 11 میلیون  قبض را به صورت حضوری پرداخت کرده‌اند.

براساس این گزارش، درآخرین ماه از سال 90مشتریان این بانک ، 4 میلیون و 62 هزار قبض را از طریق درگاه‌های الکترونیکی و به صورت غیرحضوری پرداخت و شعب این بانک نیز به صورت سنتی تعداد 802 هزار قبض را دریافت کرده‌اند.

بر این اساس، دارندگان سپهر کارت بانک صادرات و کارت بانک های عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند درتماس با شماره (09602) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/٠٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!