Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
دریافت نشان‌‌های بین‌المللی زنجیره موفقیت سازمانی(OSS) درصنعت بانکداری و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی توسط پست بانک :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دریافت نشان‌‌های بین‌المللی زنجیره موفقیت سازمانی(OSS) درصنعت بانکداری و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی توسط پست بانک

نیوزبانک- پست بانک براساس مطالعات و ارزیابیهای صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران به عنوان برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی (OSS) در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین برگزیده نشانهای معتبرترین و خوشنامترین شرکت ایرانی و برترین روابط عمومی پیشرو در صنعت بانکداری شد و طی مراسمی ویژه، نشانها و لوحهای مربوط به علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک اعطاء شد.

پست بانک براساس مطالعات و ارزیابیهای صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران به عنوان برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی (OSS) در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین برگزیده نشانهای معتبرترین و خوشنامترین شرکت ایرانی و برترین روابط عمومی پیشرو در صنعت بانکداری شد و طی مراسمی ویژه، نشانها و لوحهای مربوط به علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک اعطاء شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،در این اجلاس که با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان عرصههای مختلف تولیدی و خدماتی و فعالان حقیقی و حقوقی بخشهای مهم اقتصادی از جمله علی نعمتی عضو هیأت مدیره و تنی چند از مسئولان و کارشناسان این بانک و همچنین خبرنگاران رسانهها سیزدهم شهریورماه سال جاری در مرکز همایشهای بینالمللی صداو سیما برگزار گردید، بنابر اعلام دبیرخانه مذکور؛ طبق مطالعات و ارزیابیهای انجام شده، پست بانک ایران با تکیه بر استانداردها، ایجاد توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی در بخشهای تخصصی همچون جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه طرحها و روشهای نوین خدمات بانکداری، ارائه تسهیلات و حمایتهای مالی و اعتباری، توسعه و رشد شعب و نحوه دسترسی مشتریان، ارتقاء سطح دانش فنی و کاربردی در کارکنان، به کارگیری نیروهای دانشگاهی و افزایش میزان اشتغالزایی، توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی، پاسخگویی و ارائه خدمات شبانهروزی طی سالهای اخیر توانست به عنوان یک بانک موفق، مبتکر، معتبر و خوشنام در ارائه خدمات بانکداری تبدیل شود که براین مبنا در بخشهای مذکور به عنوان برگزیده معرفی شد.
همچنین علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در حاشیه این مراسم طی مصاحبهای اختصاصی با دبیرخانه مذکور به تشریح جایگاه و نقش این بانک در اقتصاد و نظام بانکی کشور پرداخت و علاوه بر آن تیزر خدمات پست بانک ایران به همراه آرم و لوگو به کرات در این مراسم پخش گردید.
گفتنی است: نشانهای مذکور با تلاش و همت ادارهکل روابط عمومی در انعکاس زحمات و تلاشهای بخشهای مختلف بانک به ویژه بانکداری الکترونیک و همچنین ارائه دستاوردها و اطلاعات مرتبط پست بانک ایران در حوزههای تعیین شده به دبیرخانه اجلاس مذکور کسب گردید.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٦/۱۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!