Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برگزاری دومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری دومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی

نیوزبانک-دومین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی ، با هدف تشریح و بررسی برنامه های این بانک در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) صبح روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه در تهران برگزار شد.

دومين نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتريان با روساي شعب و بانکداران بانک کشاورزي ، با هدف تشريح و بررسي برنامه هاي اين بانک در زمينه مديريت ارتباط با مشتري(CRM) صبح روز چهارشنبه دوازدهم شهريور ماه در تهران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، در اين همايش که روسا، معاونان برخي از ادارات مرکزي همچنين روسا و بانکداران برخي شعب اين بانک در سراسر کشور حضور داشتند، محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره کل ارتباط با مشتريان طي سخناني ضمن بيان ضرورت ها و اهميت مشتري مداري ، برنامه هاي بانک کشاورزي در اين حوزه را تشريح و مرجان فرداد معاون اين اداره كل نيز قابليت ها و امکانات سامانه مديريت ارتباط با مشتري را بيان کرد.
بر اساس اين گزارش برگزاري 2 کارگاه همفکري با موضوعات نقاط قوت و ضعف در مقايسه با ديگر بانکها، نحوه ارتباط با مشتري و بررسي راه هاي برقراري اين ارتباط،بيان و بررسي تجارب موفق در ارتباط با مشتري همچنين نحوه مشعوف سازي (وفادار سازي) مشتري از ديگر برنامه هاي اصلي اين همايش يک روزه بود كه نتايج آن از سوي نمايندگان كارگاه ها ارائه شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٦/۱۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!