Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
وصول مطالبات غیر جاری از اولویت های بانک پارسیان است :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون اجرایی بانک پارسیان :

وصول مطالبات غیر جاری از اولویت های بانک پارسیان است

نیوزبانک- معاون اجرایی بانک پارسیان گفت: سود آوری، ارتقاء جایگاه بازار در جذب منابع با اولویت جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت بهینه تخصیص منابع و اعتبارات، وصول مطالبات غیر جاری از اولویت های بانک پارسیان است.

معاون اجرايي بانک پارسيان گفت: سود آوري، ارتقاء جايگاه بازار در جذب منابع با اولويت جذب منابع ارزان قيمت، مديريت بهينه تخصيص منابع و اعتبارات، وصول مطالبات غير جاري از اولویت های بانک پارسیان است.

نیوزبانک- حق وردي در سفر به مشهد دربازديد ازشعب احمدآباد، بلوارجانباز وبلوارسجاد، با تاکید بر اهداف استراتژيک بانک که شامل سود آوري، ارتقاء جايگاه بازار در جذب منابع با اولويت جذب منابع ارزان قيمت، مديريت بهينه تخصيص منابع و اعتبارات، وصول مطالبات غير جاري است اظهار داشت: همکاران باید علاوه بر فعاليت مستمر و جدي در جذب منابع، وصول مطالبات غيرجاري، توسعه فعاليت هاي بانکداري الکترونيکي برای ارتقاء فعاليت هاي ارزي و ارائه خدمات مطلوب بانکي در تمامي زمينه ها، اهتمام ويژه به عمل آورند

وی افزود: توسعه فعاليت هاي ارزي و بانکداري بين الملل، توسعه بانکداري الکترونيک، توسعه بازار، آموزش و توانمند سازي نيروي انساني از اولویت های دیگر بانک پارسیان در سال جاری است.

معاون اجرايي بانک پارسيان در سفر به مشهد در جمع معاونيني که ازشعب سراسر کشور براي گذراندن دوره ويژه سيستم مديريت عملکرد شعب در مشهد مقدس گردهم آمده بودند حاضر شد.

همچنین دراين بازديد خانم وحيدنيا، مدير آموزش نيز حق وردي را همراهي کرد ودر نشستي صميمي که با حضور معاونين شرکت کننده در دوره ويژه مديريت عملکردشعب و برخي از اساتيددوره برگزارشد، توصيه هاي ارزشمندي براي بهبودآموزش و ارتقاء سطح دانش سرمايه انساني بانک، به همکاران ارائه شد.

در پايان اين سفر يک روزه، از زائرسراي بانک پارسيان بازديد شد و راهنمايي هاي لازم در جهت ارتقاء کيفيت خدمات به زائران امام رضا عليه السلام به عمل آمد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٦/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!