Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
هدف از تاسیس بانک دی تاثیرگذاری بر نظام پولی کشور است :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون اعتبارات و بازاریابی:

هدف از تاسیس بانک دی تاثیرگذاری بر نظام پولی کشور است

نیوزبانک-معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی رسالت اصلی تاسیس بانک دی را تاثیرگذاری در نظام اقتصادی و پولی کشور عنوان کرد.

معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی رسالت اصلی تاسیس بانک دی را تاثیرگذاری در نظام اقتصادی و پولی کشور عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،علی مهبودی در نخستین همایش همیاران روابط عمومی بانک اظهار کرد: دی، بانک جوانی است و معمولا سالهای نخست فعالیت یک بانک به تدوین استراتژیها و تعیین چسمانداز آینده میگذرد. به همین دلیل همه ما امروز روزهای سرنوشتسازی را سپری میکنیم.
وی با تاکید بر اینکه بانک دی خلق شده است که بر نظام اقتصادی و پولی کشور تاثیرگذار باشد، افزود: رسالت و نقش همه کارکنان بانک دی در این مسیر مشخص و معین است و خانواده بزرگ دی باید بداند همانگونه که در خلقت همه موجودات هدفی نهفته است، هدف از حضور ما در این عرصه نیز موثربودن است و غیر از آن، حضور بی ارزش خواهد بود.
مهبودی با بیان اینکه همه ما گرانبهاترین و ارزشمندترین دوره عمر خود را در محل کار سپری میکنیم، گفت: مستقل از بانک دی و حتی بالاتر از رسالت دی، رسالت خود ما و ماموریتی است که در نظام هستی بر عهده ما گذاشته شده است. در واقع انسان علاوه بر ماموریتی که بر اساس برنامهریزی تنظیم شده و او را به سمت کمال کاری هدایت میکند باید در زندگیاش نیز کمالجو باشد و پیوسته مسیر رشد را دنبال کند.
معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی ادامه داد: اجرای برنامههای تعالی بانک و تحقق اهداف طراحی شده در مسیر چشمانداز آن برعهده همه است و باید بتوانیم نیاز مخاطبانمان را به خوبی پاسخ دهیم.
وی فضای کنونی نظام بانکی در ایران را نسبت به گذشته بسیار متحول یافته دانست و تصریح کرد: امروز دیگر نمیتوان با همان رفتار گذشته با مشتریان برخورد کرد، در فضای جدیدی که به طور شفاف در معرض دید همه قرار دارد حتی نوع پوشش و سیمای ظاهری متصدی شعبه در تعامل با مشتری موثر است.
مهبودی با مخاطب قرار دادن همیاران روابط عمومی که بیشتر آنها از کارکنان شعب بانک دی هستند، گفت: کارکنان بانک به خصوص نیروهای شعب باید نسبت به مسائل تخصصی، قوانین و حتی موضوعات روز تسلط داشته باشند تا بتوانند بهترین پاسخها و راهنماییها را برای مخاطبان خود ارائه کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۵/۲٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!