پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

حضور پست بانک ایران در پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی

نیوزبانک-پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفهای به بانکداری» با حضور جمعی از استادان، صاحب نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری و همچنین مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکتهای تخصصی و فعالان عرصه های بانکی و مالی از جمله پست بانک ایران طی امروز و فردا در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما درحال برگزاری است.

پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفهای به بانکداری» با حضور جمعی از استادان، صاحب نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری و همچنین مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکتهای تخصصی و فعالان عرصه های بانکی و مالی از جمله پست بانک ایران طی امروز و فردا در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما درحال برگزاری است.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،محورهای اصلی این کنفرانس شامل؛ " بررسی چالشها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد، بانکداری تجاری و...) در دنیا و ترسیم چشم اندازهای آینده، بررسی راهبردها و مدلهای کسب و کار بانکداری جامع، تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانکها، توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانکها، مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری، یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری، دانش و مهارتهای انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع، شناسایی، تعریف و بخشبندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری، سازماندهی و مدیریت کانالهای ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع، فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع، سیستمهای اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع و بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع" میباشد که در قالب مقالات و سخنرانی طی روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم مردادماه ارائه میشود.
همچنین در این دوره؛ در قالب میزگردها، نشست ها و کارگاه های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی توسط جمعی از استادان، صاحب نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است: درحاشیه این کنفرانس، نمایشگاه جانبی هم برپا میباشد که پست بانک ایران نیز اقدام به معرفی خدمات و فعالیتهای خود نموده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۵/۲٦

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!