پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

درپنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، بررسی می شود:

استقرار بانکداری جامع؛ گامی اساسی در ارتقای سطح رضایت مشتریان و سودآوری بانک ها

نیوزبانک- با اقدامات اجرایی نهایی و ارسال دعوت نامه برای مخاطبان و شرکت کنندگان در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، این رویداد علمی و حرفه¬ای به گام نهایی خود نزدیک می¬شود.

با اقدامات اجرایی نهایی و ارسال دعوت نامه برای مخاطبان و شرکت کنندگان در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، این رویداد علمی و حرفه¬ای به گام نهایی خود نزدیک می¬شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، دکتر رئوف رابطی دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با اعلام این خبر گفت: با حضور گسترده بانک¬ها و موسسات اعتباری این کنفرانس درروزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در تهران برگزار می¬شود.

وی تاکید کرد: بارزترین ویژگی بانکداری جامع پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان است تا بتوانند با تامین نیازهای مادی و معنوی آنان، به سودآوری منطقی و مشروع نیز دست یابند و سطح خدمات خود را برای حفظ بازار پر رقابت امروز حفظ کنند.

این استاد دانشگاه افزود: همانطور که انتظار می¬رفت مرکز بازاریابی خدمات مالی در پاسخ به مطالبات حرفه¬ای مخاطبان خود، امسال هم موفق شد، ضمن بررسی¬های لازم در سطح کشورهای صاحب سبک و اندیشه درخصوص خدمات مالی و بازاریابی خدمات بانکی، زمینه حضور و سخنرانی پنج نفر از صاحب-نظران و کارشناسان بین¬المللی این حوزه را که اطلاعات مربوط به آنان از طریق رسانه¬های جمعی و سایت کنفرانس به اطلاع مخاطبان گرامی رسیده است، در این کنفرانس فراهم کند. اين سخنرانان از كشورهاي کانادا، انگلیس، امریکا و استرالیا در كنفرانس حضور خواهند داشت.

دکتر رابطی افزود: همچنین آقایان دکتر محمود محمدیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر نیما امیرشکاری، دکترای مدیریت فن آوری اطلاعات از دانشگاه UIBS سوئیس؛ دکتر صرافی زاد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامي؛ دکتر غلامحسن تقي¬نتاج، مدیرعامل بانک مهر اقتصادو بنده به عنوان سخنرانان ایرانی کنفرانس در دو روز برگزاری کنفرانس حول محور اصلی این رویداد علمی و حرفه اییعنی ”بانکداری جامع؛ رویکرد بازاريابي حرفه ای به بانکداری” سخنرانی خواهیم کرد.

دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی اعلام کرد: علاوه بر نشست های اصلی و سخنرانی های کلیدی کنفرانس، پنج کارگاه حرفه ای و تعاملی با عناوین:فروشندگی حرفه اي خدمات بانكي در شعب، بازاريابي خدمات بانكداري الكترونيكي، برنامه ریزی منطقه ای بازاریابی بانکی، نقش سيستم هاي پشتيباني تصميم گيري در بانكداري جامعو نقش بازاریابی در بانکداری شرکتی هم زمان با کنفرانس اجرا خواهد شد.

دکتر رئوف رابطی همچنین از برگزاری دو نشست ویژه در این کنفرانس خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده توسط دبیرخانه پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، علاوه بر سخنرانی های اصلی وکارگاه های پيش بيني شده در این کنفرانس، دو نشست تخصصی نیز جهت بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با استقرار بانکداری جامع با حضور مدیران و صاحب نظران بانکی برگزار خواهد شد.

در نشست نخست تحت عنوان "بررسی دیدگاها و انتظارات مشتریان از شبکه بانکی کشور" با حضورمشتریان ویژه نظام بانکی کشور، نظرات و انتظارات آنان مطرح و مدیران حاضر در نشست توضیحات و پاسخ های لازم را ارئه خواهند کرد.

همچنین در نشست دوم که با عنوان "تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع در ایران" برگزار می¬شود؛ مدیران بانکی و صاحب نظران دانشگاهی این موضوع را ازدیدگاه حقوقی، فنی، اقتصادی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داده و به پرسش های شرکت کنندگان کنفرانس در این زمینه پاسخ خواهند داد.

گفتنی است، پس از برگزاری چهار دوره قبلی، این کنفرانس که از 1388 آغاز شده است، پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور بانک¬ها و موسسات اعتباری در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۵/۲٠

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!