پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

همایش توجیهی مسئولان دوایر رفاه سراسر کشور و نمایندگان شرکت بیمه البرز در بانک ملی

بهبود کیفی خدمات درمانی و مسائل بهداشتی کارکنان شاغل، بازنشسته، از کار افتاده و وظیفهبگیران از اولویت های مهم و دغدغه اصلی بانک ملی ایران است.

بهبود كيفي خدمات درماني و مسائل بهداشتي كاركنان شاغل، بازنشسته، از كار افتاده و وظيفه بگيران از اولويت هاي مهم و دغدغه اصلي بانك ملي ايران است.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،محمد علي ايزدي معاون منابع انساني بانك ضمن بيان مطلب فوق افزود: قرارداد منعقد شده ميان بانك ملي ايران و شركت بيمه البرز درخصوص پوشش 100 درصدي هزينههاي بستري خانواده بزرگ بانك، تحولي عظيم جهت رفاه حال همكاران است. وي شاخصهاي عملكردي مثبت بيمه البرز را از دلايل انتخاب اين بيمه ذكر كرد و بيان داشت: با اين قرارداد محدوديت درمان بستري در بيمارستان بانك برداشته ميشود و ميتوان از ظرفيت بالاي مراكز درماني متعدد طرف قرارداد با بيمه البرز در سراسر كشور استفاده نمود؛ ضمن اينكه مزيت رقابتي نيز براي ارائه خدمات مفيد و ارزنده براي بيمارستان بانك ايجاد خواهد شد. در بخش ديگري از اين همايش، حسين دشتي رئيس اداره كل رفاه و درمان ضمن قدرداني از مسئولان ارشد بانك و بيمه البرزگفت: اين اقدام رفاهي نگرانيها و مشكلاتي كه درخصوص درمان بيماران بستري وجود داشته است را مرتفع خواهد كرد و همزمان در كاهش هزينههاي درماني بانك بسيار موثر خواهد بود. وي اجراي موفق و بهنگام اين طرح بزرگ را داراي اهميت بالا عنوان كرد و جلب رضايت حداكثري كاركنان و خانواده آنها و افزايش همكاريهاي بيشتر و موثرتر با شركت بيمه البرز را مورد تاكيد قرار داد. سيد رسول تاجدار مديرعامل شركت بيمه البرز نيز با ابراز خرسندي از عقد قرارداد بيمهاي با بزرگترين مجموعه اقتصادي و بانكي جهان اسلام گفت: بيمه البرز با بيش از 55 سال سابقه فعاليت و كسب عنوان اول مشتري مداري طي 9 سال متوالي، بهترين خدمات بيمهاي را به كاركنان بانك ملي ايران ارائه خواهد كرد. وي همچنين به سامانه پاسخگويي 24 ساعته بيمه البرز با شماره 88892442-021 براي راهنمايي و رفع مشكلات بيمه كاركنان بانك اشاره كرد و افزود: اين سامانه حتي در ايام تعطيل پاسخگوي تماسهاي كاركنان بانك درخصوص مشكلات احتمالي خواهد بود. در پايان اين همايش جلسه پرسش پاسخ با مسئولان بيمه البرز برگزار گرديد و مسئولين دواير رفاه استانها در سراسر كشور ضمن بيان ديدگاهها و پاسخ سوالات خود را دريافت كردند. گفتني است بيمه تكميلي درمان (بستري) شامل تمامي كاركنان شاغل، بازنشسته، از كار افتاده، حالت اشتغال ، وظيفهبگير بانك و اعضاي تحت تكفل آنان خواهد شد و تمامي هزينههاي بستري شامل دارو، تجهيزات و … شامل پوشش 100 درصدي مي شود. در اين طرح تمامي خانواده بزرگ بانك و افراد تحت تكفل آنها ميتوانند با در دست داشتن كارت بيمه البرز كه شامل 2 كوپن ميباشد و همراه داشتن كارت شناسايي بانك و كارت ملي، در هر يك از مراكز درماني و بيمارستان هاي طرف قرارداد با بيمه البرز كه اسامي آنها از طريق سايت بيمه البرز به نشاني http://www.alborzinsurance.ir قابل دسترس است، عمليات درماني خود را پيگيري و در مراكز مذكور بستري شوند. كارتهاي بيمه در فاز اول داراي 2 كوپن مي باشد كه در صورت مراجعه به هر يك از مراكز درماني يك كوپن آن جدا خواهد شد و در صورت اتمام كوپنها ظرف مدت يك هفته مجدداً كارت جديد براي بيمه شده صادر ميشود و محدوديتي در صدور كارتهاي بيمه وجود نخواهد داشت. بديهي است كارتهاي الكترونيكي به عنوان كارت اصلي كليه افراد بيمه شده در آينده نزديك جايگزين كارتهاي موقت خواهد شد. بيمه شدگان براي ترخيص و يا بستري در مراكز درماني نيازي به پرداخت هيچگونه وجه نقدي نخواهند داشت و مدت اين قرارداد به مدت يك سال شمسي از ساعت 24 روز پانزدهم مرداد ماه جاري ميباشد كه با توافق طرفين براي يك سال قابل تمديد است. تمامي تعهدات بيمهگر (شركت بيمه البرز) در اين قرارداد بدون سقف مي باشد همچنين تمامي هزينههاي تعهد شده بدون فرانشيز است. لازم به ذكر است متن تفاهمنامه بين بانك ملي ايران و شركت بيمه البرز در بخش ويژه همكاران قابل مشاهده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۵/۱٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!