پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

شریف زاده،معاون وزیر ارتباطات:

حضور گسترده پست بانک در رسانه ها ضروری است

نیوزبانک- معاون وزیر ارتباطات گفت:-پست بانک با ارایه خدمات ارزشمند در سطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم باید در رسانه ها حضور موثر و مستمری داشته باشد تا بتواند جایگاه واقعی و رسالت خطیر خود را به همه معرفی کند.

معاون وزیر ارتباطات گفت:-پست بانک با ارایه خدمات ارزشمند در سطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم باید در رسانه ها حضور موثر و مستمری داشته باشد تا بتواند جایگاه واقعی و رسالت خطیر خود را به همه معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،شریف زاده افزود: مشکلات معیشتی افراد در مسایل فرهنگی و اجتماعی آنان تاثیر گذار است و مناسب است که برنامه های فرهنگی این وزارتخانه با مشارکت و همکاری سازمان ها و شرکت های تابعه به صورت منسجم و هماهنگ تر تدوین و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه ها کم رنگ شده و به نظر می رسد که در این زمینه لازم است با شخصیت سازی رسانه ای و تعریف نماد و سمبل مشخص این حضور را پر رنگ تر کرده تا جایگاه واقعی آن در سطح جامعه بویژه قشر جوان و آینده ساز تثبیت شود.

شریف زاده تاکید کرد: همه مدیران مجموعه های وزارت، سازمان ها و شرکت های تابعه ملزم هستند در مسایل و امور فرهنگی راساا وارد شده تا با اعمال نظارت و کنترل برنامه ها در اجرای موفق آن نقش موثری داشته باشند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: اقدامات فرهنگی در هر شرایطی باید با تدبیر و مدیریت مناسب و منطقی اجرا و پشتیبانی لازم نیز صورت پذیرد تا بتوان تاثیر آن را در سطح دستگاه ها و جامعه مشاهده کرد.

جابر قلیان، دبیرشورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با تشریح عملکرد و اقدامات سال گذشته این شورا گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به برای عمکلرد مناسب در اجرای برنامه های فرهنگی در میان سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/٠۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!