Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
تقویت منابع مالی و رعایت اصل مشتری مداری :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد

تقویت منابع مالی و رعایت اصل مشتری مداری

نیوزبانک-مدیرعامل بانک توسعه تعاون، رعایت هرچه بیشتر انضباط بانکی، تقویت منابع مالی بانک، توجه به اصل مشتری مداری و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی را از اولویتهای برنامهای بانک توسعه تعاون در سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون، رعایت هرچه بیشتر انضباط بانکی، تقویت منابع مالی بانک، توجه به اصل مشتری مداری و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی را از اولویتهای برنامهای بانک توسعه تعاون در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك به نقل از ايسنا، محمد علی سهمانی گفت: نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی مقام معظم رهبری مسئولیت بانک توسعه تعاون را مضاعف کرده است بر همین اساس با هدف جلب و جذب فعالان اقتصادی به فعالیت در قالب بنگاههای تعاونی ساختار بانک را بر پایه ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف انطباق دادهایم.

وی افزایش سرمایهگ ذاری و اصلاح ساختار بازاریابی بانک، بهینهسازی شبکه بانک، شفاف سازی برنامهها، توسعه خدمت رسانی به مناطق آزاد و ویژه و افزایش مقاومت بانک در برابر ریسکهای مختلف را از جمله برنامههای در دست اجرای بانک نام برد و افزود: مهمترین اولویتهای برنامهای ما در سال جاری تقویت منابع مالی، ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی و رعایت هرچه بیشتر انضباط پولی و بانکی است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه اظهار کرد: برای آنکه بانک توسعه تعاون به یک بانک قدرتمند تبدیل شود باید اعتماد میان بانک و تعاونگران افزایش یابد و علاوه بر آن، بانک ۷۰ درصد پرتفوی خود را به تعاونیها اختصاص بدهد.

سهمانی درعین حال داشتن استراتژی مناسب درعرصه خدماترسانی به بخش تعاون و بکارگیری مناسب ظرفیتها و امکانات مورد نیاز را موجب بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات بانک دانست.

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون، ارائه خدمات متفاوت و متناسب با نیاز مشتریان و توزیع جغرافیایی مناسب شعب در سطح کشور از جمله رویکردهایی است که بانک توسعه تعاون در جهت مشتری مداری و شعبه محوری در پیش گرفته است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/۲٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!