Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک سینا دارای بیشترین تراکنش موفق شتابی در بازه زمانی 30 ماهه :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک سینا دارای بیشترین تراکنش موفق شتابی در بازه زمانی 30 ماهه

نیوزبانک-بررسی عملکرد بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی، طی یک سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در این حوزه است.بررسی عملکرد بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانکی، طی یک سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در این حوزه است.

بررسي عملكرد بانك سينا در حوزه فناوري اطلاعات و خدمات نوين بانكي، طي يك سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در اين حوزه است.بررسي عملكرد بانك سينا در حوزه فناوري اطلاعات و خدمات نوين بانكي، طي يك سال گذشته، نشان دهنده رشد و جهش قابل قبول در اين حوزه است.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك به نقل از معاونت فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات حاكي است كه با توسعه سيستم ها و زيرساخت هاي فناوري در اين بانك، استقبال مشتريان از سرويس ها و خدمات بانكداري الكترونيك رشد قابل توجهي داشته به نحوي كه در پايان سال 92، كمتر از 10.5 درصد تراكنش هاي بانك سينا به صورت حضوري در شعب صورت پذيرفته است و مابقي از طريق درگاه هاي الكترونيك و مكانيزه به اجرا درآمده است؛ در حالي كه اين رقم در فروردين 1391 معادل 20 درصد و فروردين 92 معادل 15 درصد بوده است.

بر اساس اين گزارش، در يك بازه زماني 5 ساله تعداد اسناد صادره سيستم متمركز بانكي از 2 ميليون سند در فروردين ماه 88 به بيش از 22 ميليون سند در اسفند ماه 92 رسيده كه نشان از بسترسازي و پياده سازي سياست هاي مناسب توسعه اي طي سال هاي گذشته در بانك سينا دارد.
همچنين در گزارشي كه از سوي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران منتشر شده و به عملكرد 30 ماهه بانك ها در زمينه تراكنش هاي موفق شتابي اختصاص دارد، بانك سينا با 99.54 درصد تراكنش موفق شتابي، رتبه اول را در اين زمينه كسب كرده است.
سرانه جريمه پرداختي به ازاي تراكنش هاي ناموفق در بانك سينا نيز 1.88 ريال بوده و اين در حالي است كه سرانه جريمه پرداختي نظام بانكي به ازاي تراكنش هاي ناموفق 18.58 ريال بوده كه نشان از كيفيت بسيار بالا و مطلوب سرويس هاي بانك سينا دارد.
بانك سينا در سال هاي اخير اقدامات و سياست هاي مناسبي را در راستاي توسعه خدمات بانكداري الكترونيك به اجرا رسانده است به طوري كه در حال حاضر 85 نوع خدمت در اين بخش از درگاه هاي مختلف بانك به مشتريان ارائه مي شود.
تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!