Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک انصار تندیس زرین، نشان مسئولیت اجتماعی و نشان سومین آیین سرآمدی، دستاورد تحول بانک را گرفت :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک انصار تندیس زرین، نشان مسئولیت اجتماعی و نشان سومین آیین سرآمدی، دستاورد تحول بانک را گرفت

نیوزبانک-در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران ، روابط عمومی بانک انصار با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین شد ودر زمره 10 روابط عمومی سرآمد کشور قرارگرفت.

در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران که روز چهارشنبه ۴تیرماه، با همكاري سازمان ملي استاندارد ايران و حضور مقامات کشوری، بیش از600 نفر از نخبگان روابط عمومی و مدیران روابط عمومی سازمانها و نهادهای مختلف کشور و سخنرانی دکتر ساروخانی در سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، روابط عمومی بانک انصار با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین شد ودر زمره 10 روابط عمومی سرآمد کشور قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، این موفقیت از طریق ممیزی هایی صورت گرفت که ازسوی کارشناسان طراز اول روابط عمومی و مشاهده مدارک و اسناد مطابق با شاخص های تعیین شده، محرز گردید و بالاترین امتیاز به بانک انصار تعلق گرفت تا در زمره سرآمدان روابط عمومی کشور قرارگیرد. این گزارش می افزاید که پس از ارزيابي روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي سازماني EFQM، روابط عمومي هاي سرآمد در سه سطح زرين(با كسب حداقل ۷۵۰ امتياز)، سيمين(با كسب حداقل ۶۵۰ امتياز) و بلورين(با كسب حداقل ۵۵۰ امتياز) معرفي شدند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!