Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برگزاری اولین همایش متصدیان گروه مالی و بازاریابی شعب بانک دی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری اولین همایش متصدیان گروه مالی و بازاریابی شعب بانک دی

نیوزبانک-اولین همایش متصدیان گروه مالی و بازاریابی شعب تهران و شهرستانهای بانک دی در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

اولین همایش متصدیان گروه مالی و بازاریابی شعب تهران و شهرستانهای بانک دی در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، در این همایش مهدی قاسمی، معاون امور شعب و نمایندگیها، دکتر زارعی معاون بانکداری الکترونیک، رحمتی معاون مالی، سعیدی قائم مقام معاونت اعتبارات و بازاریابی، ابارشی رییس اداره بازاریابی و دو تن از کارشناسان مجموعه بازار یابی به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ابتدای همایش قاسمی با تاکید بر اهمیت نقش کارکنان شعب در جذب مشتری و جلب رضایت آنها گفت: انسانها با دو بال حرکت میکنند بال تخصص و بال تعهد و معرفت که تلاش شده است که بانک ارزش آفرین دی در تقویت این بالها کوشا باشد.
معاون امور شعب بانک دی افزود: برای رسیدن به اهداف جهادی در بانک دی تقویت 13 ویژگی مهم در کارمندان شعب مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
وی تعهد سازمانی را که مهمترین عامل ایفای موثر نقش در شعبه است، مسئولیتپذیری که سبب افزایش کارایی میشود و علاقهمندی به سازمان که موجب میشود کارمند بتواند کار خود را آنگونه که باید به انجام برساند از جمله ویژگی کارکنان شعب عنوان کرد.
قاسمی همچنین از دیگر خصوصیاتی که باید در کارکنان تقویت شود را برشمرد و گفت: تمایل به ماندن بیشتر در محیط کار تا بتوان تمامی امور را به موقع به سرانجام رساند، اعتقاد قوی به ارزشهای بانک که موجب میشود تا بتوان اهداف بانک را باور کرد و در راستای تحقق آنها گام برداشت، وجدان کاری و انضباط، افزایش بهرهوری، روحیه تیمی، کم هزینه و پرفایده بودن، پاکدامنی، پاکدستی، انگیزه و امید همگی ویژگیهایی هستند که باید در بین کارکنان بارز و برجسته شوند.
در ادامه این همایش حجتالاسلام و المسلمین بنیهاشمی، عضو شورای فقهی بانکداری بر اهمیت بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا تاکید کرد و خدمت کردن به مردم را یک فرصت دانست.
وی گفت: باید با نگاه به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) و نحوه برخورد آنها با مردم، الگو گرفته و مشتری مداری را تقویت کرد.
همچنین سعیدی، قائم مقام معاونت اعتبارات و بازاریابی، ضمن توضیح و شرح مبسوط مباحث بازاریابی، ارکان بازاریابی را بازارشناسی، بازارسازی و بازراداری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اقتصاد ایران، اقتصاد بانک پایه است لذا با وجود رکود تورمی در اقتصاد، رویکرد نوین بازاریابی در بانک دی رضایت مشتری، ماندگاری و پایداری در بازار است.
وی نیروی انسانی حرفهای را پیشنیاز تحقق و موفقیت در بازاریابی عنوان و تاکید کرد که توکل به خدا و تحول آفرینی از نشانههای حرفهای بودن هستند.
در پایان همایش نیز اکبر عباسی ملکی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک دی، با تشریح چگونگی تشکیل این صندوق در بانک نسبت به اجرای برنامههای آتی جهت تحقق اهداف پیشبینی شده ابراز امیدواری کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!