پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران

تندیس زرین روابط عمومی سرآمد به بانک مهر اقتصاد اهدا شد

نیوزبانک-در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک مهر اقتصاد موفق به کسب تندیس زرین شد.

در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک مهر اقتصاد موفق به کسب تندیس زرین شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، در این همایش که با حضور 600 نفر از نخبگان روابط عمومی، دانشجویان و مدیران روابط عمومی سازمانها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد، روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین شد و به مدیر عامل این بانک نیز لوح مدیر تعالی­گر ارتباطی اهداء گردید که مهندس بهنود – معاون طرح و توسعه بانک – به نمایندگی از مدیر عامل این لوح را دریافت کرد.

منصور شیخ الاسلامی – سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد – در خصوص فرآیند دریافت تندیس زرین این بانک گفت: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ضمن تکمیل کتابچه ارزیابی، مستند سازیمربوط به فعالیت های روابط عمومی را به دبیر خانه تعالی روابط عمومی ایران، ارسال نمود که این مستندات توسط گروه های متخصصین تعالی و کارشناسان حوزه ارتباطات در قالب 9 معیار اصلی و 81 شاخص فرعی مورد پایش قرار گرفت.

سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد افزود: پس از مطالعه و ارزیابی مستندات در کارگروه ارزیابی اولیه، ارزیابان دبیرخانه ، ضمن استقرار در اداره کل روابط عمومی، مستندات را مجدداًمورد ارزیابی قرار دادند و روسای ادارات این اداره کل با همراهی دبیر تعالی بانک مهر اقتصاد به سئوالات و ابهامات آنها با ارائه مستندات تکمیلی پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه معرفی سرآمدان روابط عمومی های ایرانبر پایه مدل تعالی در روابط عمومی و با هدف توسعه الگوی ارزیابی و پایش مستمر روابط عمومی ها طراحی شده گفت: این آیین در سه سطح تعهد به سرآمدی، اعطای نشان تعالی روابط عمومی و اعطای تندیس های سیمین، بلورین و زرین برگزار می شود .

بر اساس این گزارش، در این مراسم از 68 روابط عمومی که اهتمام به سرآمدی داشته اند تقدیر گردید که 15 روابط عمومی "گواهینامه تعهد به سرآمدی" 35 روابط عمومی "نشان تعالی روابط عمومی" و 18 روابط عمومی که به مرحله اشتهار به سرآمدی رسیده اند یکی از تندیس های سیمین، بلورین و یا زرین دریافت کردند که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با کسب بالاترین امتیاز، تندیس زرین سرآمدی را دریافت نمود.

معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل "مخاطب گرایی" ، "مدیریت فرآیندی" ، "مسئولیت اجتماعی" ، "توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون" ، "یادگیری نوآوری و بهبود مستمر" ، "تجهیز و نوسازی منابع انسانی" ، "نتیجه گرایی" و "رهبری و مدیریت" بودند.

گفتنی است این آیین در راستای کمک به ارتقای سطح عملکردی روابط عمومی ها در قالب "مدل سرآمدی " و کمک به استاندارد شدن فعالیت های این حوزه برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/٠٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!