Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
رتبه نخست ملی در بخش خبر؛ جایگاه دوم در حوزه وب‌سایت :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

افتخارات بانک شهر در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

رتبه نخست ملی در بخش خبر؛ جایگاه دوم در حوزه وب‌سایت

نیوزبانک-بر اساس رای هیئت داوران نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، روابط عمومی بانک شهر توانست رتبه نخست ملی در بخش خبر و جایگاه دوم در حوزه وبسایت را به دست آورد

بر اساس رای هیئت داوران نهمين جشنواره ملی انتشارات روابطعمومي، روابط عمومی بانک شهر توانست رتبه نخست ملی در بخش خبر و جایگاه دوم در حوزه وبسایت را به دست آورد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، مراسم اختتامیه نهمين جشنواره ملی انتشارات روابط عمومي با حضور دکتر صادق مشاور رسانهای رئیس جمهور، احمد مسجدجامعی رئیس شورای اشلامی شهر تهران، دکتر باقر ساروخانی از اساتید برجسته حوزه ارتباطات و روابط عمومی، دکتر کاظی دینان مشاور رئیس کل بانک مرکزی و رئیس انجمن روابطعمومی ایران و جمعی از دست اندركاران روابط عمومي سازمانها، موسسات دولتي و غيردولتي، استادان، كارشناسان و دانشجويان اين رشته، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی سازمانهای دولتی و خصوصی در محل سالن همایشهای هتل ارم برگزار شد.
لازم به توضیح است که انجمن متخصصان روابط عمومي، این جشنواره را در دو سطح ملي و استاني با اهداف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر در روابطعمومي و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمنديها و مهارتهاي مديران و كارشناسان در حوزه انتشارات، انتخاب و معرفی الگوي مناسب در حوزه انتشارات، تبیین نقش تكنولوژيهاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند انتشارات و انتخاب راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقای نشر الكترونيك برگزار نمود.

گفتنی است، روابطعمومیهای کشور در این جشنواره در مجموع با ارسال 200اثر در 15رشته شامل برنامه انتشاراتي، نشريه داخلي (سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عكس، مصاحبه، و صفحهآرايي)، انتشارات(كتاب، بروشور، پوستر، ويژهنامه و فیلم و تیزر)، ارتباط الکترونیکی(وبسايت، مولتی مدیا، خبرنامه الكترونيكي و نسخه موبایلی سایت)، تبلیغ مکتوب(تبلیغات در نشریات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا و كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٤/٠٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!