پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

بانک مهر اقتصاد امنیّت اطلاعاتی 12 میلیون مشتری را تامین می کند

نیوزبانک-معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد طی بازدید از شعب استان زنجان گفت: بانک مهر اقتصاد امنیّت اطلاعاتی 11 میلیون مشتری را تامین می کند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد طی بازدید از شعب استان زنجان گفت: بانک مهر اقتصاد امنیّت اطلاعاتی 11 میلیون مشتری را تامین می کند.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك، دکتر سید مهدی حسینی - معاون مرکز فناوری اطلاعات وارتباطات بانک - به همراه مدیران ستاد استان در 5 گروه تخصصی از تمامی شعب استان بازدید به عمل آورد و ازنزدیک با اقدامات صورت گرفته در خصوص بسترهای الکترونیکی و نقاط قوت وقابل بهبود در این زمینه آشنا شد.

حسینی در نشست تخصصی که با حضور مدیران و روسای شعب استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه ویژه به حوزه خدمات نوین درآینده نزدیک، بانک مهر اقتصاد را در کسب در آمد و افزایش سود دهی کمک خواهد کرد لذا تشویق مشتریاندر راستای استفاده از بسترهای خدمات نوین و بانکداری الکترونیکی همواره باید مورد توجه تمامی کارکنان بانک باشد.

وی افزود:عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی موجب کاهش چشمگیر هزینه ها و جلوگیری از ازدحام در شعب خواهد شدو موجب می شود تا کارکنان شعب در محیطی آرام و به دور از استرس فعالیت کنند.

معاون مرکز فناری اطلاعات و ارتباطات بانک با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در حال حاضر جزء بانک های برتر در بهره مندی از خدمات نوین بانکی است، اظهار کرد: با توجه به برخورداری مجموعه مهر از 12 میلیون مشتری و حدود 14 میلیون سپرده می توان تراکنش مالی بانک مهر اقتصاد را در طول یک ماه، بین 16 تا 18 میلیون اعلام کرد که نگهداری این اطلاعات نیازمند مدیریتی قوی است لذا تامین امنیت اطلاعاتی مشتریان جزء لاینفک اصول ابتدائی این معاونت است.

در ادامه این نشست محمد قضایی-مدیرکل شعب استان زنجان - با ارائه گزارشی از عملکرد استان، اظهار داشت: نظارت نزدیک بر اجرای برنامه های ستادی در استان ها موجب تبادل اطلاعات نیروهای صف و ستاد است که در روحیه کارکنان نیز نقش و تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت ستادی منجر به شناسایی زمینه های بهبود می شود و تغییرات مورد نیاز را در برنامه­های اصلاحی تعیین و اجرا می کند.

قضایی توسعه خدمات نوین بانکی را جزء برنامه های اولویت دار استان در سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به هزینه های بالای حضور مشتریان در شعب، حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی و توسعه آن امروزه به یک ضرورت در صنعت بانکداری تبدیل شده است که علاوه بر کاهش هزینه ها و درآمدزایی مناسب، رفاه حال مشتریان و رضایت آنان را به همراه دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۲۵
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!