پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برنامه بانک توسعه تعاون بر شعبه محوری و مشتری محوری استوار است

نیوزبانک-مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک با اهتمام به امر فرهنگ سازی و سیاستگذاری های لازم و باز تعریف و مهندسی مجدد فرآیند ها و رویه ها برنامه های جاری خود را بر شعبه محوری و مشتری محوری استوار نموده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک با اهتمام به امر فرهنگ سازی و سیاستگذاری های لازم و باز تعریف و مهندسی مجدد فرآیند ها و رویه ها برنامه های جاری خود را بر شعبه محوری و مشتری محوری استوار نموده است.

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مشترکی با حضور روسای شعب این بانک در اداره سرپرستی استان یزد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اصل احترام و اکرام مشتری در سرلوحه فعالیت های خدمات رسانی بانک توسعه تعاون قرار دارد و بر این اساس با تغییر نگرش ها در حوزه فرهنگ سازمانی، محور توجهات معطوف به مشتریان شده است.

افزود: بانک توسعه تعاون با افزایش سطح اختیارات و بودجه ادارات شعب این بانک در استان های مختلف کشور و تفویض استقلال عمل بیشتر به آن ها و با اتکاء به تجربه و توان کارشناسی نیروی انسانی و همچنین بهره گیری مناسب از ابزارهای نوین در عرصه بانکداری الکترونیک چارچوب خدمات رسانی خود را بر پایه شعبه محوری و مشتری محوری استوار کرده است.

سهمانی اضافه کرد: توزیع جغرافیایی مناسب شعب در سطح کشور، ارائه خدمات متفاوت و متناسب با نیاز مشتریان با اتکاء به سبد متنوع محصول، ضمن در برداشتن ارزش افزوده لازم برای تقویت چرخه خدمات رسانی به جامعه هدف از جمله اقدامات مهمی است که در جهت رویکرد شعبه محوری و مشتری محوری به کار گرفته شده است.

وی گفت: داشتن استراتژی مناسب در عرصه خدمات رسانی به بخش تعاون و بکارگیری مناسب از ظرفیت ها و امکانات مورد نیاز، زمینه بروز خلاقیت و نوآوری ها را در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات ایجاد نموده و شرایط لازم را برای ارائه محصولات جدید و متفاوت در عرصه خدمات رسانی بانکی فراهم می نماید.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: کیفیت محصول قابل ارائه اثر بخشی برنامه ها، کارایی نیروی انسانی و بازدهی فرایند خدمات رسانی با اتکاء به برنامه ریزی منسجم در کم ترین زمان ممکن جایگاه بانک را در عرصه بانکداری ارتقاء داده و اهداف و برنامه های مورد نظر بانک در شبکه خدمات رسانی را محقق می نماید.

وی در ادامه گفت: توجه به قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای بطور حتم جهت گیری خدمات رسانی را به گروه های تخصصی و توانمند در عرصه اشتغال سوق می دهد و این امر ضمن کمک به توسعه جامعه هدف، بهره وری را در جامعه تضمین می نماید.

سهمانی اضافه کرد: اتحاد، همدلی و یکپارچگی رمز موفقیت در عرصه خدمات رسانی است.

همچنین درادامه مدیرعامل بانک توسعه تعاون ازشعب این بانک دراستان یزد بازدید نمودند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۲٤
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!