Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
اعطای نشان طلایی GRP به بانک صادرات از سوی ICS کشور کانادا :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اعطای نشان طلایی GRP به بانک صادرات از سوی ICS کشور کانادا

نیوزبانک- نشان طلایی بین المللی عملکرد خوب در استخدام و جذب نیرو (GRP) از سویICS کشور کانادا به بانک صادرات ایران اعطا شد.

نشان طلایی بین المللی عملکرد خوب در استخدام و جذب نیرو (GRP) از سویICS کشور کانادا به بانک صادرات ایران اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، در دهمین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه و بورس که با حضور مدیران ارشد بانکها، بیمههای خصوصی و دولتی و مدیران صنایع، کارخانجات تولیدی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، نشان طلایی بین المللی عملکرد خوب در استخدام و جذب نیرو (GRP) از سویICS کشور کانادا به بانک صادرات ایران اعطا گردید.

در این اجلاس که تحت عنوان اجلاس باینکس ٨ خردادماه جاری برگزار گردید همچنین نشان استاندارد بین المللی تضمین امنیت در خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی از سوی اتحادیه اروپا و نیز نشان طلایی برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه ارتباطات مشتریان در سطح ملی از سوی اجلاس باینکس طی مراسمی به بانک صادرات ایران اهدا گردید.

این بانک با بهره مندی از ٣٢ هزار نیروی شاغل و بیش از ٢٢ هزار نیروی بازنشسته به عنوان اصلی ترین سرمایههای معنوی سازمانی در طول بیش از ٦١ سال خدمت همواره خدمت به آحاد ملت را سرلوحه کار خویش قرارداده است . براساس این گزارش قریب به ٥٠ درصد نیروهای شاغل بانک صادرات ایران دارای تحصیلات آکادمیک میباشند و اکثر قریب به اتفاق کارکنان بازنشسته این بانک سکاندار ردههای مختلف مدیریتی در بانکهای خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری کشور میباشند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با برخورداری از ٢٧٠٠ شعبه و با افتتاح بیش از ٥٢ میلیون حساب الکترونیکی، نصب بیش از ٤٢٠٠ دستگاه خودپرداز، صدور ٤١ میلیون کارت الکترونیکی، نصب ٤٠٦ هزار دستگاه پایانه فروش و همچنین بسترسازی در جهت بهره مندی بیش از ٣٣٣ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و نیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در ارتقاء و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!