پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

پاسخگویی به 57 هزار تماس در مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا

نیوزبانک- مرکز ارتباط مشتریان در سال 92 پاسخگوی بیش از 57 هزار تماس در حوزه های مختلف بوده است.

مركز ارتباط مشتريان در سال 92 پاسخگوي بيش از 57 هزار تماس در حوزه هاي مختلف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، از تعداد 57 هزار و 14 تماس با مركز ارتباط مشتريان، تعداد 44 هزار و 404 تماس ورودي در حوزه امداد مشتريان، 7 هزار و 362 تماس در حوزه امداد شعب و 4 هزار و 348 تماس خروجي حوزه هاي اجرايي بوده است.

همچنين طبق اين گزارش، 576 مورد از طريق ارسال ايميل و 324 مورد نيز از طريق ارسال پيام كوتاه، راهنمايي شده اند كه بر اين اساس، سهم حوزه هاي اجرايي مركز از مجموع تماس ها در بخش امداد مشتريان 86 درصد و در حوزه امداد شعب 14 درصد است.

ميانگين زمان انتظار مشتريان براي دريافت پاسخ در حوزه امداد مشتريان 12 ثانيه و در حوزه امداد شعب 14 ثانيه بوده است.

مقايسه سهم تماس در دو بخش ياد شده هم حاكي است كه 50 درصد از تماس هاي بخش امداد مشتريان مربوط به حوزه خدمات بانكداري الكترونيك، 28 درصد مربوط به حوزه كارت و 22 درصد متعلق به حوزه روابط عمومي بوده است.

در بخش امداد شعب نيز سهم حوزه هاي ياد شده به ترتيب 50، 28 و 13 درصد و حوزه پشتيباني نرم افزار 9 درصد بوده است.

بنابراين گزارش بيشترين تعداد تماس در حوزه خدمات امداد شعب از سوي شعب تهران مربوط به شعبه مطهري با 175 تماس و از سوي شعب شهرستان مربوط به شعبه سناباد مشهد با 147 تماس بوده است.

بيشترين تعداد تماس شعب هم به تفكيك مديريت منطقه مربوط به مديريت منطقه شرق تهران و قم با 1695 تماس و كمترين تعداد مربوط به مديريت زنجان و قزوين با 67 تماس بوده است.

همچنين طبق اين گزارش جمع كل تعداد تماس هاي ورودي و خروجي در سال 92 (بدون احتساب ايميل و پيام كوتاه) به ترتيب 51 هزار و 766 و 4 هزار و 348 مورد و در مجموع 56 هزار و 114 تماس بوده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۱٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!