Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
معاون مدیرعامل بانک تجارت از برنامه‌های جدید این بانک برای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان خبر داد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک تجارت برای ارتقاء خدمت‌رسانی به مشتریان برنامه دارد

معاون مدیرعامل بانک تجارت از برنامه‌های جدید این بانک برای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان خبر داد

نیوزبانک-دولتی، معاون مدیرعامل بانک تجارت در گفتگویی تاکید کرد: بانک تجارت همواره این اعتقاد را داشته و دارد که "حق با مشتریان است" و معتقدیم ارتقاء شخصیت حرفهای ما نقشی حیاتی در حفظ و جذب مشتریان دارد.

دولتی، معاون مدیرعامل بانک تجارت در گفتگویی تاکید کرد: بانک تجارت همواره این اعتقاد را داشته و دارد که "حق با مشتریان است" و معتقدیم ارتقاء شخصیت حرفهای ما نقشی حیاتی در حفظ و جذب مشتریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت امور استانهای بانک تجارت اظهار داشت: تغییرات همواره برای بهبود عملکرد سازمان صورت میپذیرد و مدیریت ارشد بانک تجارت نیز باتوجه به نیازسنجی های صورت گرفته از مشتریان و بهمنظور افزایش نظارت موثر بر عملکرد واحدها، از ساختار مدیریت امور شعب خود تمرکز زدایی به عمل آورده تا با بهبود فرآیندهای نظارتی، اطمینان بیشتری از اینکه مشتریان بانک بهترین خدمات را دریافت میکنند حاصل شود.

معاون مدیرعامل بانک تجارت گفت: با این تغییر ساختار هرگاه خدمترسانی به مشتریان در نقطهای کند شود، میتوانیم سریعا برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

سیامک دولتی در ادامه این گفتگو با اشاره به برگزاری جشنوارههایی همچون "یلدا تا نوروز" و "عید تا عید" توسط بانک تجارت اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این جشنوارهها ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بین مشتریان بوده است و طبق آمار، با تحقق 99.8 درصدی هدف سپردهای و صدور حدود 822 هزار تجارت کارت جدید که به همین تعداد بر استفاده کنندگان از خدمات بانکداری نوین و غیر حضوری نیز افزوده شد این جشنواره از موفقترین برنامههای بانک تجارت به شمار رفت.

وی در پایان این گفتگو اظهار داشت: تمام تلاش ما شناسایی و رفع نیاز مشتریان است و سعی داریم جدیدترین خدمات را با بهترین کیفیت به هموطنان خود در سراسر کشور ارائه دهیم. واحد ارتباط با مشتریان بانک تجارت نیز با شماره تماس 1554 همواره منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات مشتریان و هموطنان است

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!