پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

تنها تا15 خرداد ماه فرصت دارید

مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی تمدید شد

نیوزبانک- دبیرخانه کنفرانس با توجه به درخواست و استقبال چشمگیر اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران از پنجمین کنفرانس بین-المللی بازاریابی خدمات بانکی، مهلت ارسال مقاله را تا تاریخ 15 خردادماه 1393، تمدید کرد.

دبیرخانه کنفرانس با توجه به درخواست و استقبال چشمگير اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران از پنجمین کنفرانس بین-المللی بازاریابی خدمات بانکی، مهلت ارسال مقاله را تا تاریخ 15 خردادماه 1393، تمديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، دکتر رئوف رابطی، دبير کمیته علمی کنفرانس ضمن قدردانی از کلیه محققین و پژوهشگران گرامی که دستاوردهای علمی خود را به صورت مقاله به این کمیته ارسال نموده¬اند، اعلام کرد با توجه به مهلت ارسال مقاله تاکنون بیش از 110 مقاله به دبيرخانه کنفرانس ارسال شده است که نتایج داوری مقالات حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه 1393 از طریق سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی اعلام خواهد شد.

با توجه به زمان پیش¬بینی شده جهت ارسال مقاله، از تمامی اساتيد، دانشجویان، محققان و پژوهشگران درخواست می¬شود به منظور جلوگيری از تراکم مقالات در روزهای پايانی و سهولت در انجام امور داوری، هر چه سريعتر نسبت به ارسال مقاله خود اقدام نمايند.

با توجه به اینکه روند داوری مقالات توسط کمیته داوران کنفرانس به¬صورت مجازی و از طریق کنترل پنل مربوطه انجام خواهد شد، لذا به مقالاتی که از طریق ایمیل ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

از آنجا که موضوع اصلی این کنفرانس " بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفهای به بانکداری " انتخاب شده است، مقالات ارسالی می¬بایست مرتبط با این موضوع یا محورهای فرعی آن به شرح زیر باشد:

1- بررسی چالشها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و ... ) در دنیا و ترسیم چشم¬اندازهای آینده

2- بررسی راهبردها و مدلهای کسب و کار بانکداری جامع

3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانکها

4- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانکها

5- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری

6- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری

7- دانش و مهارتهای انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

8- شناسایی، تعریف و بخشبندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری

9- سازماندهی و مدیریت کانالهای ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع

10- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع

11- سیستمهای اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع

12- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

علاقمندان می¬توانند جهت ارسال مقاله و کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز به وب-سایت www.FSMcenter.com مراجعه و یا با شماره تلفن¬های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

خاطرنشان می¬شود، پنجمین کنفرانس بین¬المللی بازاریابی خدمات بانکی در روزهای 26 و 27 مردادماه 1393 با حضور و مشارکت بانک¬ها، موسسات اعتباري، دانشگاه¬ها و شركت¬هاي ارائه كننده خدمات تخصصي بانکی، در مركز همايش¬هاي بين¬المللي صدا و سيما برگزار می¬شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۱۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!