Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
شعبه جدید الهیه بانک ملی افتتاح شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

شعبه جدید الهیه بانک ملی افتتاح شد

نیوزبانک- در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) شعبه الهیه بانک ملی افتتاح شد.

در آستانه مبعث رسول اكرم (ص) شعبه الهيه بانک ملی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، شعبه الهيه بانک ملی واقع در ميدان تختي در شمال تهران با حضور جمال دامغانيان، خسرو خواجه حسني و محمدرضا حسين زاده اعضاي هيأت مديره، برات كريمي مدير امور شعب تهران، حسين باراني رئيس اداره امور شعب شمال تهران، روساي دواير، كارشناسان و جمعي از كاركنان افتتاح شد.

در اين مراسم دامغانيان توجه مسئولان و كاركنان را به تغييرات اساسي و نگرشي در ارتقاء جايگاه بانك معطوف داشت و افزود: در شرايط كنوني و جو رقابتي بازار، ارتقاي جايگاه بانك نيازمند كسب رضايت حداكثري مشتري و كار و تلاش جدي تر است.

وي كوشش همراه با تعصب ويژه نسبت به بانك با هدف كسب انتفاع را لازمه جذب منابع و ادامه حيات بانك دانست و بر اشاعه فرهنگ و تفكر جهادي تاكيد كرد.

خواجه حسني نيز با اشاره به سياست كلان بانك مبني بر تاسيس شعبكارآمد گفت: شعبي مي توانند كسب سود كنند كه از هر جهت شاخصه هاي يك شعبه ايده آل را داشته باشند.

عضو هيأت مديره همچنين از صاحبان فكر و انديشه خواست مديران و مسئولان را در راستاي رونق توليد، ايجاد منابع جديد و ارتقاي جايگاه بانك، ياري دهند.

حسين زاده عضو ديگر هيأت مديره در بخشي از سخنان خود مبني بر حضور موثرتر بانك ملي ايران در فضاي تجاري ايران و تاكيد بر گسترش شبكه شعببراي مشتريان اظهار داشت: براي جانمايي و تاسيس شعب جديد در مكان هاي خاص، تمهيدات لازم انديشيده شده است.

گفتني استاين شعبدر راستاي حفظ كرامت انساني، تكريم و خدمت رساني ويژه به مردم طراحي شده و در اين شعب تمامي خدمات مورد نياز مشتريان، در هر سطحي با بكارگيري اختصاصي امكانات و كاركنان انجام ميگردد.

دراين طرح ، خدمت رساني ممتاز ، رفتار شايسته، پوشش مناسب، پذيرايي از مشتريان، جلوگيري از اتلاف وقت، تفكيك دواير مختلف شعب به شيوه نوين، دسترسي آسان مشتريان به كاركنان، طراحي زيبا و استفاده از رنگهاي مناسب، راهنمايي ارائه خدمات توسط باجه ترويج و ... مدنظر قرار گرفته است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/۱٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!