پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

طالبی، مدیر بانک:

روابط عمومی نماد ارتباطی بانک کشاورزی است

نیوزبانک- کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این بانک دیدار و گفت وگو کردند.

کارکنان اداره کل روابط عمومي بانک کشاورزي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با دکتر محمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل اين بانک ديدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، در اين ديدار که روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد، دکتر طالبي ضمن تبريك سالروز آزادسازي خرمشهرطي سخناني با بيان اينکه روابط عمومي نهاد ارتباطي بانک است گفت:الگوي رفتاري و گفتاري براي بانک از اهميت ويژهاي برخوردار است و روابط عمومي نماد همة اين رفتارها است.

وي با اشاره به نقش نگرش مثبت کارکنان حوزهي روابط عمومي در ايجاد تصويري مثبت از سازمان بانک ، برگسترش تعامل و استفاده از ظرفيت رسانهها تأکيد کرد و افزود: شما(روابط عمومي) همه بانك هستيد.

دکتر طالبي ضمن قدرداني از تلاشهاي کارکنان حوزهي روابط عمومي بانک کشاورزي گفت: عشق و علاقه در پيشبرد برنامههاي اين حوزه نقش بسزايي دارد و هر اندازه که عشق و علاقه چاشني کار باشد نتيجهاي بهتر و بالاتر به دست خواهد آمد.

مديرعامل بانک کشاورزي با بيان اينکه روابط عمومي يکي از حوزه هايي است که همواره مورد قضاوت مخاطبان بيرون و درون سازمان قرار ميگيرد، خاطرنشان کرد: تصويري كه از بانک ارائه ميشود نتيجه عملکرد حوزهي روابط عمومي است.

وي با تأکيد بر نقش خود ارزيابي در بهبود فعاليتهاي روابط عموميها متذکر شد: هر فعاليتي در اين حوزه بدون اينكه همراه با بازخورد باشد، بيهوده است و بهترين کساني كه ميتوانند براي تحقق اين موضوع نقشآفريني کنند کارکنان روابط عمومي هستند.

دکتر طالبي در بخش ديگري از سخنانش در زمينه ارزيابي تبليغات بانك به نقش همکاران شعب اشاره و تصريح کرد : اين گروه نيز ميتوانند درباره اثربخشي اين محصولات نظرات سازنده اي ارائه کنند، لذا گسترش تعامل و ايجاد حلقه ارتباطي با آنان از ديگر مسائل مهم در اين حوزه به شمار ميآيد.

وي با اشاره به نقش تبليغات در معرفي خدمات و دستاوردهاي بانک ، بر استفاده حداکثري از ظرفيتهاي رسانه و سنجش ميزان اثربخشي اين تبليغات بهطور مستمر تأکيد کرد و گفت: خودتان رابا حركت عمومي بانك هم جهت كنيد.

مدير عامل بانک کشاورزي با اشاره به نقش نشريات داخلي بانک در ارائه تصويري واقعي به مخاطبان دروني و بيروني افزود: در توليد نشريات به يک نقطه بلوغ رسيدهايم .

دکتر طالبي اضافه کرد: نشريات داخلي بانک در انتقال موضوعات و مفاهيم راهبردي بانک به بدنه بانک ميتوانند نقش اساسي ايفا کنند و اثرگذار باشند.

وي خاطرنشان کرد: ايجاد حلقه ارتباطي بين سياستگذاران و برنامهريزان يکي از دغدغههاي اساسي براي حل مسائل بانک بهشمار ميآيد لذا از طريق نشريات داخلي ميتوان اين حلقه ارتباطي را ايجاد کرد.

دکتر طالبي با بيان اينکه اثرگذاري بايد هدف اصلي توليد و انتشار نشريات داخلي بانک باشد متذکر شد: تلاش براي ايجاد يک رابطه دوسويه و تعاملي شدن فرايند از ضرورت هاي اين حوزه است.

وي انتشار نشريه اي ويژة کارکنان شعب را يکي از ابزارهاي مناسب براي پشتيباني و پيش بردن برنامه هاي بانک دانست .

براساس اين گزارش در اين جلسه رئيس و معاونان اداره کل روابط عمومي گزارشي از فعاليتهاي اين اداره کل را ارائه کردند.

اين گزارش ميافزايد، جلسه ديدار کارکنان اداره کل روابط عمومي بانک کشاورزي با دکتر محمد طالبي رئيس هيئت مديره و مديرعامل اين بانک با حضور بهمن دولت آبادي مدير امور حوزه مديريت ، مرتضي مهدويان مشاور مديرعامل ، رئيس ، معاونان، کارشناسان و ديگر کارکنان اين اداره کل روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٣/٠۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!