پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد:

شناساندن هویت برند، از مهم ترین وظایف کارکنان بانک مهر اقتصاد است

نیوزبانک- کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی و فروش با حضور همیاران روابط عمومی استان اصفهان در مرکز آموزش علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی و فروش با حضور همیاران روابط عمومی استان اصفهان در مرکز آموزش علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، منصور شیخ الاسلامی-سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد- که در مراسم اختتامیه این دوره حضور داشت با اشاره به اهداف بانک در سال 1395 گفت: با عنایت به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز، بانک مهر اقتصاد باید در افق سال 1395 در ردیف 5 بانک برتر کشور قرار گیرد و در این راستا لازم است همیاران روابط عمومی با تلاش، پشتکار و تقویت مبانی علمی و آموزشی خود، سایر همکاران شعب را در دستیابی به این هدف مهم از طریق مهارت های ارتباطی موثر در مواجهه با مشتریان یاری رسانند.

شیخ الاسلامی با اشاره به برگزاری دوره های افزایش مهارت ارتباطی و فروش گفت: برگزاری این دوره ها حاصل ساعت ها کار کارشناسی در حوزه مرکزی است که با موافقت مدیر عامل محترم و مصوبه کمیسیون عالی امور مشتریان، اجرای آن برای تمامی کارکنان در برنامه آموزشی بانک قرار گرفته و در مرحله نخست لازم است همیاران روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی شعب و مدیریت، ضمن فراگیری آموزش ها، اقدام به انتقال مفاهیم دوره به سایر همکاران در سطوح مختلف نمایند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه گفت: شناساندن هویت برند از مهم ترین وظایف کارکنان بانک مهر اقتصاد می¬باشد و بدیهی است که شناخت عموم از بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی، حرفه ای و یا بانک برتر در ذهن مشتری، بستگی به برخورد و رفتار تک تک کارکنان دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد همیاران روابط عمومی با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی از طریق بکارگیری روش های ارتباطی موثر؛ در راستای توسعه برند بانک مهر اقتصاد نزد افکار عمومی و ارتقاء منزلت آن توفیق روزافزون یابند.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی که به¬منظور ارتقا و تقویت مهارت های ارتباطی همیاران روابط عمومی استان برگزار گردید، شرکت کنندگان طی دو دوره با جدید ترین روش های ارتباط موثر در حوزه فروش آشنا شدند و با بهره مندی از تست های مختلف از نقاط قابل بهبودِ رفتاری خویش آگاه شدند و بازخوردهای آن نیز از طرف اساتید حاضر در کارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۲/۲٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!