پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مرکز نظارت مردمی بانک شهر راه اندازی شد

نیوزبانک- مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصی مدیران این بانک با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری قزوین از راهاندازی خط تلفن ارتباط مشتریان با مدیران عالی این بانک خبر داد.

مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصي مدیران این بانک با شهردار، اعضاي شوراي شهر و مديران شهرداري قزوين از راهاندازی خط تلفن ارتباط مشتریان با مدیران عالی این بانک خبر داد.

مرکز نظارت مردمی بانک شهر راه اندازی شد، حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر رویکرد مشتریمداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتریان را نخستین اولویت بانک شهر عنوان کرد و شهروندان را به عنوان مشتریان بانکشهر از مهمترین ارکان حیات این بانک برشمرد.

وی تصریح کرد: بانک شهر در راستای تمرکز بر استحکام و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان و با باور آنکه حفظ مشتریان فعلی بانک میتواند نقش مؤثری در توسعه فعالیتهای این بانک داشته باشد، درصدد است تا نظام مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان اولویت مهم این بانک عملیاتی کند.

پورزرندی با تأکید بر پیادهسازی و اجرای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در بانک شهر گفت: براي ارتباط مداوم و مستمر با مشتريان بانک شهر، سامانه 4 رقمي را راه اندازي خواهد کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۲/۲٨
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!