پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اسفند ماه سال 1390 صورت گرفت

صدای سپهر بانک صادرات در گوش 45000 مشتری

نیوزبانک- کارشناسان صدای سپهر بانک صادرات در اسفند ماه سال 1390 به 45 هزار تماس پاسخ دادند.

کارشناسان صدای سپهر بانک صادرات در اسفند ماه سال 1390 به 45 هزار تماس پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مرکز صدای سپهر که برای ارایه خدمات غیرحضوری، راهنمای و رفع مشکلات مشتریان در مهر ماه 1389 راه اندازی شده از بدو تاسیس تا پایان اسفند ماه سال 1390 توانسته است پاسخ گوی حدود 807 هزار نفر از مشتریان باشد.

بر اساس این گزارش، مرکز صدای سپهر با هدف پاسخ گویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات ، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع از وضعیت سهام و... ایجاد شده است و نقش برجسته‌ای در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری هم چون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدود کردن کارت ، تغییر رمز حساب، دریافت صورت حساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

بنابر این گزارش، بیشترین تماس ها برای ارتباط با بخش‌های تلفن بانک، پرداخت قبوض، بانکداری اینترنتی و واریز یارانه‌ها بوده است و هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مرکز با شماره تلفن 09602 که در سراسر کشور قابل دسترس است، تماس بگیرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۱/۲۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!