پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در همایش فصلی مدیران ستادی بانک توسعه تعاون مطرح شد :

محورهای اصلی برنامه های بانک توسعه تعاون در سال آینده

نیوزبانک-مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش فصلی مدیران ستادی و شعب بانک توسعه تعاون محورهای اصلی برنامه های بانک در سال اینده را بیان نمود

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش فصلی مدیران ستادی و شعب بانک توسعه تعاون محورهای اصلی برنامه های بانک در سال اینده را بیان نمود

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این همایش ضمن تقدیر از عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در 4 ماهه اخیر به تشریح عملکرد برنامه های این بانک پرداخت و گفت : ایجاد توازن بین منابع و مصارف از طریق تشکیل کمیته منابع و مصارف بانک از جمله برنامه هایی بود که در مدت صورت گرفت

سهمانی با اشاره به اینکه مدیریت زمان و انرژی و جلوگیری از اتلاف آن باید مد نظر قرار گیرد افزود : طرح تجمیع ساختمانهای ستادی بانک با هدف مدیریت هر چه بهتر نیروی انسانی و ایجاد فضایی مناسب از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری دنبال خواهد شد

وی خاطرنشان کرد : توسعه و بهینه سازی شعب و رسیدگی به شعب با عدم سود دهی از جمله اولویتهای بانک است و همه بخشهای بانک به عنوان یک سیستم منسجم باید دارای فکر ، رشد و توسعه باشد تا بتوانیم بانک را به مرکز سرمایه گذاری و خدمت تبدیل نماییم

سهمانی تدوین برنامه استراتژیک بانک را از دیگر برنامه ها خواند و افزود : اصلاح ساختار سازمانی، طراحی یک برنامه استراتژیک و راهبردی و حرکت براساس از محورهای اصلی فعالیت بانک خواهد بود

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به گسترش حوزه فن آوری ارتباطات و اطلاعات خاطرنشان کرد :با استفاده از تیم متخصص و حرفه ای در این حوزه امیدواریم شاهد ارائه خدمات موثر این بخش و اصلاح و راه اندازی زیرساختهای بانک جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان باشیم .

وی افزود : گسترش شبکه شعب ارزی و روابط کارگزاری در خارج از کشور در حوزه فعالیتهای ارزی بانک دردستور کار می باشد و به دنبال آن هستیم تا از طریق استفاده از ظرفیتهای سایر بانکها و همچنین انعقاد تفاهم نامه های مختلف در حوزه حواله ها ، ضمانت نامه ها ، صرافی تحرک خوبی ایجاد نماییم .

سهمانی با اشاره به اینکه امروزه بانکداری نوین صرفا ارائه تسهیلات و سپرده گذاری نیست افزود : ایجاد محصولات متنوع در سبد خدمات قابل ارائه بانک به مشتریان شامل ، لیزینگ ، صرافی ، بورس و ارائه خدمات خاص به تعاونیها از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد

و براین اساس به اجرای طرحهای ارمغان و ترنم که در راستای تقویت و توان حوزه تجهیزمنابع بانک و با هدف مدیریت صحیح و به روز مطالبات غیر جاری طراحی گردیده است اشاره نمود .

وی رضایت مشتریان را بسیار ضروری خواند و افزود : بانک به عنوان یک نهاد خدماتی باید به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنها را کسب نماید

راه انداز ی مرکز آموزش و پژوهش با هدف ارتقاء سطح دانش ، اطلاعات ، تخصص و توانمدیهای تخصصی و حرفه ای را از دیگر موارد ذکر گردید و افزود : برای حضور و ارائه خدمات درست و قدرتمند به مشتریان و حضور در بازار رقابتی باید بدنه ای سالم ، قوی و متخصص داشت که این واحد با این هدف در بانک راه اندازی گردیده است

سهمانی ایجاد طرحهای درآمد زا برای بانک ، اصلاح ترکیب درآمدی بانک ، گسترش خدمات دهی ، افزایش سرمایه گذاری ها و تنوع خدمات را از دیگر موارد قابل اشاره خواند و افزود :

استقرار نظام کنترل ، اجرایی شدن نظام پیشنهادات بر مبنای ساختارسازمانی جدید و با هدف تقارن اطلاعاتی لازم میان مدیران ارشد بانک با واحدهای عملیاتی و تطبیق برنامه های آتی بانک با منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اصلاح ترکیب درآمدی بانک و توجه ویژه به مقوله افکارسنجی مشتریان در زمره مهم ترین برنامه های بانک در سال آتی قلمداد می گردد .

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!