پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران:

رمز موفقیت رؤسای شعب بانک‌ها، حفظ مشتریان است

نیوزبانک- نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک در بازدید از اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع در نشست صمیمی با رئیس، معاون و کارکنان این اداره کل با ارائه رهنمودهای لازم، رمز موفقیت یک رئیس شعبه در بانک را جذب مشتریان وفادار و حفظ مشتریان فعلی دانست.

نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک در بازدید از اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع در نشست صمیمی با رئیس، معاون و کارکنان این اداره کل با ارائه رهنمودهای لازم، رمز موفقیت یک رئیس شعبه در بانک را جذب مشتریان وفادار و حفظ مشتریان فعلی دانست.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، فریبز شعبانیان در این نشست افزود: وظیفه اصلی بازاریابی جذب منابع ماندگار است و همگی باید دست به دست هم دهیم تا مشتریان وفادار جذب شعب بانک شوند.

شعبانیان؛ بازاریابی، آموزش و تبلیغات را از عوامل مهم جذب مشتری برشمرد و آن را مهمترین اصل بانکداری امروز دانست و با اشاره به فرهنگسازی و ایجاد فرهنگ و عِرق سازمانی گفت: این موضوعی است که نیاز به زمان دارد و برای ایجاد یک فرهنگ بایستی زمان زیادی را صرف کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره با تأکید بر اهمیت پاسخگویی واحدهای ستادی به واحدهای اجرائی تصریح کرد: نیازهای واحدهای اجرائی لحظهای است و مشکلات آنان باید در کمترین زمان مرتفع شود زیرا در صورت عدم رفع مشکل، مشتری جذب رقباء خواهد شد.

وی به منظور ارتقاء انگیزه نیروهای اجرائی گفت: باید رویهای برقرار کنیم تا نیروهای شعب متناسب با عملکرد پاداش نقدی دریافت کنند.

همچنین حسن ابارشی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع در این نشست گزارشی از فعالیتها و برنامههای سال آینده این اداره کل را ارائه و سپس رؤسای دوایر و کارشناسان این اداره کل به شرح وظایف و برنامههای دوایر پرداختند.

گفتنی است: نایب رئیس هیأت مدیره از تمامی بخشهای این اداره کل نیز بازدید نمود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱۲/۲٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!