پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

معاون شعب و منابع انسانی تشریح کرد:

تمهیدات بانک سینا برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز

نیوزبانک- معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.

معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، مصطفي ذوالقدر با اشاره به آمادگي بانك سينا جهت خدمت رساني به مشتريان و با تاكيد بر اين كه در ايام پاياني سال و نوروز 93، پولرساني به كليه شعب بانك به صورت ويژه انجام مي گيرد، تصريح كرد: شعب بانك سينا موظف شده اند نسبت به انجام خدمات بانكي مورد نياز هموطنان اقدام نمايند و لذا هموطنان به ويژه مسافران نوروزي در اين ايام، نگران دريافت خدمات بانك سينا و تامين وجه نقد مورد نياز خود نباشند.

وي افزود: تمامي شعب بانك سينا در هفته پاياني سال و دستگاه هاي خودپرداز اين بانك نسبت به توزيع پول نو اقدام خواهند كرد.

به گفته ذوالقدر، علاوه بر خدمات شعبه اي، كليه خدمات بانك سينا از طريق نزديك به 40 هزار پايانه فروشگاهي و قريب 500 دستگاه خودپرداز و همچنين درگاه هاي بانكداري الكترونيك شامل اينترنت بانك، همبانك، سيناسل، تلفنبانك و نظاير آن به صورت شبانه روزي به هموطنان ارائه مي شود و واحد پاسخگويي بانك سينا نيز با شماره تلفن 48052000-021 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي و دريافت سوالات، نظرات و پيشنهادهاي مشتريان خواهد بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱۲/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!