پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر طالبی:

رضایت و آرامش خاطر سرمایه انسانی بانک و مشتری، زمینه‌ساز حرکت رو به جلو است

دکترمحمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت : رضایت و آرامش سرمایه انسانی و مشتری، زمینهساز حرکت رو به جلو است.

دکترمحمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک کشاورزي گفت : رضايت و آرامش سرمايه انساني و مشتري، زمينهساز حرکت رو به جلو است .

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک دکتر طالبي صبح روز سه شنبه ششم اسفند که در همايش تجهيز منابع شعب مستعد و پيشرو اين بانک سخن ميگفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مديران سطوح مختلف بانک بايد دغدغه اصلي شان آرامش و رضايت سرمايه انساني بانک و از سوي ديگر هم مديران و هم کارکنان نيز بايد دغدغه رضايت مشتري را داشته باشند.
وي با بيان اينکه نهادينه شدن اين دو موضوع زمينه ساز حرکت رو به جلو و موفقيت بانک خواهد بود تصريح کرد: لازمه تحقق اين امورآن است که بدانيم سرمايه انساني و مشتري براي چه چيزي ارزش قائلند.
دکتر طالبي با تأکيد بر ضرورت وجود يک نظام شنوا و پاسخگويي مداوم براي آگاهي از آنچه که سرمايه انساني و مشتري به آن فکر ميکنند اضافه کرد : مديراني که با قاطبه سرمايه انساني بانک ارتباط نزديک دارند و همه مديران و کارکنان که با مشتري در ارتباط رو در رو و نزديک هستند مسئوليت بيشتري دارند .
مديرعامل بانک کشاورزي بر نقش و مسئوليت کارکنان شعب در دريافت و انتقال نيازها و خواستههاي مشتري و پرهيز از هر گونه بيتفاوتي نسبت به اين موضوع تاکيد کرد وگفت: مديران نيز بايد به اين نقش روساي شعب توجه ويژه اي بکنند تا جريان اثر بخش تعامل بين شعبه و مديران مياني و بالائي بانک برقرار شود.
دکتر طالبي با تأکيد بر پرهيز از راهحلهاي ساده و پرهزينه اضافه کرد :کارکناني که در سطوح عملياتي فعاليت ميکنند بايد مسئوليت خود را بپذيرند. مديران سطوح مياني نيز اين نقش مهم را براي آنان قائل باشند.
مدير عامل بانک کشاورزي با بيان اينکه سرمايه انساني نقش به سزايي در رفع مسائل و مشکلات دارد و بسياري از مسائل با هنرمندي سرمايه انساني حل ميشود، خاطرنشان کرد: وجهه سرمايه انساني اين بانک به لحاظ عشق و علاقه و تخصص در ميان مردم مورد توجه است .
وي با ارائه تصويري از شرايط کنوني رقابتي در نظام بانکي کشور ، توجه به راهکارها و پيشنهادات روساي شعب را به عنوان کساني که در صحنه عمل حضور دارند، جزو مهمترين عوامل محافظت بانک در برابر مخاطرات دانست .
دکتر طالبي از تلاش همه کارکنان بانک کشاورزي در سراسر کشور که موجب شد اين بانک نرخ رشد بالاتري در جذب سپرده ها را نسبت به ميانگين نظام بانکي کسب کند قدرداني و ابراز اميدواري کرد روند اين سربلندي و سرافرازي ادامه يابد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!