Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک کشاورزی هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار کرد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک کشاورزی هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار کرد

نیوزبانک-هفتمین همایش منطقهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری شانزدهم بهمن در اصفهان برگزار خواهد شد.

هفتمين همايش منطقهاي مديريت ارتباط با مشتري(CRM) بانك كشاورزي با هدف آموزش روش هاي بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتري شانزدهم بهمن در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، اين همايش با سخنراني اسماعيل اسفندياري مدير شعب اين بانك در استان اصفهان آغاز خواهد شد و در ادامه، ديدگاه ها و نظرات دكتر محمد طالبي رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي از طريق يك پيام ويدئويي براي شركت كنندگان پخش خواهد شد.

بر اساس اين گزارش بيان ديدگاه ها و نظرات امين مرادي مدير امور مشتريان، سخنراني محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره كل ارتباط با مشتريان با موضوع ارتباط با مشتري و نقاط تماس با مشتري ،كلاس آموزشي با موضوع ارتباط با مشتري،فنون مذاكره و شعف مشتري همچنين تشكيل 3 كارگاه آموزشي با عنوان هاي چگونگي ارزيابي شعب در امر مشتري مداري،شناسايي نقاط ضعف در امر مشتري مداري از ديدگاه كاركنان و پيشنهاد شعب براي مديريت ها و ستاد در نگهداري مشتري از ديگر برنامه هاي اين همايش خواهد بود.

اين گزارش مي افزايد جمعي از مديران،كارشناسان،روسا و كاركنان شعب اين بانك در استان هاي اصفهان،چهارمحال و بختياري و يزد در اين همايش حضور دارند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱۱/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!