Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک پاسارگاد موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012 شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برای سومین دوره

بانک پاسارگاد موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012 شد

نیوزبانک - روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد برای سومین بار، موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.

روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد برای سومین بار، موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، بانک پاسارگاد به‌جهت انجام اقدامات مؤثر در خصوص جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش اثربخشی، پس از انجام ممیزی‌های لازم توسط شرکت ACS انگلستان، موفق شد استاندارد ISO 10004:2012 را برای سومین دوره متوالی تمدید کند.

این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان همواره در اندیشه نوآوری، ارایه محصولات و خدمات جدید، مشتری‌مداری، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجی‌های مختلف از جامعه مشتریان به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده و ... است. تا آنجا که از شعار" حق با مشتری است " عبور کرده و پیام "مشتری ذات بانک است" را سرلوحه امور خود قرار داده‌است.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد از طریق مرکز اطلا‌ع‌رسانی خود به شماره 82898289 و سیستم بازخورد در سایت به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان گرامی است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱٠/٣٠

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!