پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

باحضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیأت مدیره

صندوق امانات پست بانک شعبه فردوسی تهران افتتاح و راه اندازی شد

نیوزبانک-در آستانه ولادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و به منظور افزایش سطح رفاه مشتریان و رضایتمندی بیشتر آنان، صندوق امانات پست بانک شعبه فردوسی مدیریت شعب منطقه یک تهران ایران افتتاح و راه اندازی شد.

در آستانه ولادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و به منظور افزایش سطح رفاه مشتریان و رضایتمندی بیشتر آنان، صندوق امانات پست بانک شعبه فردوسی مدیریت شعب منطقه یک تهران ایران افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، صندوق امانات شعبه فردوسی تهران مطابق با استانداردهای بانک مرکزی و بالاترین ضریب امنیتی و حفاظتی در سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک طراحی شده و به عنوان یک خدمت ویژه برای مشتریان می باشد.

بنابراین گزارش: همزمان با افتتاح این صندوق، پایگاه آموزش حضرت امام رضا(ع) این منطقه و همچنین ساختمان جدید پست بانک شعبه ایران خودرو تهران واقع در آزادشهر منطقه 22 نیز افتتاح گردید.

براساس این گزارش: مهندس ضیائی درجریان افتتاح این صندوق گفت: در کلیه شعب پست بانک سراسر کشور این امکان برای مشتریان فراهم می شود و تلاش می کنیم خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه کنیم.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز شاهد گسترش خدمات و تحول در پست بانک ایران هستیم و بالارفتن سرانه منابع منطقه یک تهران خود بیانگر این مهم است.

مدیرعامل تصریح کرد: پست بانک ایران هم ظرفیت استفاده از بسترهای دولتی و هم خصوصی را همزمان دارد و این امتیاز فرصت مناسبی را برای پیشبرد اهداف آن فراهم ساخته است.

وی تأکید کرد: شعب پست بانک باید از هر نظر نمونه و سرآمد باشند زیرا به عنوان وکیل و امین مردم، سرمایه‌های آنان را جذب کرده و در بخش های تولیدی و اشتغال زائی هدایت و سرمایه گذاری می کنیم.

ضیائی درپایان خاطرنشان ساخت: تجهیزات و امکانات الکترونیکی پست بانک ایران از جمله دستگاه های کارتخوان(POS) باید در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها و همچنین در فروشگاه ها و مراکز خرید و خدماتی کشور نصب و سرویس دهی کند.

مهندس حسن زاده رئیس هیأت مدیره نیز در این مراسم ضمن تشریح شکل‌گیری اولیه پست مالی و پست بانک ایران در ساختمان فردوسی و با بیان اینکه این ساختمان تداعی کننده خاطرات دوران ایجاد پست مالی و پست بانک است گفت: نیروی انسانی سرمایه هر سازمان است و همه آنان باید در بازاریابی دخیل باشند و در وهله اول بازاریابی از پشت باجه و با برخورد مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان آغاز می شود. بطورکلی باید روح بازاریابی در همه کارکنان دمیده شود.

وی افزود: تابلوی پست بانک ایران نمادی از پرچم کشور است که مأموریت آن بیانگر گستره وسیع ملی و بین المللی آن و همچنین استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی کشور برای خدمت‌رسانی در سطح کشور به عنوان یک مأموریت ملی می‌باشد.

مهندس حسن زاده تصریح کرد: هدف پست بانک ایران صرفاً منافع اقتصادی نیست و بیشتر منافع اجتماعی و خدمت رسانی در روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد اشتغال کوچک و حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک است. البته در راستای فعالیت های اقتصادی باید در فضای رقابتی عرصه بانکی کشورنیز حضور داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره در پایان با تأکید بر استفاده از فرصت‌های تجهیز منابع تصریح نمود: محرومیت زدائی و ضرورت حضور در مناطق محروم بخشی از رسالت پست بانک ایران است و فعالیت های اقتصادی آن نباید به مسئولیت اجتماعی این بانک لطمه وارد کند.

همچنین جمال مقصودی مدیرشعب منطقه یک تهران نیز در هنگام افتتاح هریک از پروژه ها به تشریح فرآیند و آماده سازی پرداخت و گفت: پس از بررسی های لازم و هماهنگی با واحدهای مربوطه و اخذ مجوز و تأمین اعتبار لازم توانستیم ساختمان سرپرستی منطقه را مرمت و بازسازی کرده و در کنار آن پایگاه آموزش را نیز دایر کردیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران گذشته منطقه مذکور افزود: نبود فضای آموزشی یک خلأ برای این منطقه بود و راه ‌اندازی این پایگاه تحول بنیادی در منطقه ایجاد کرده است.

مدیرشعب منطقه یک تهران در ادامه عنوان کرد: پست بانک شعبه ایران خودرو نیز با توجه به فضای محدود و گسترش فعالیت ها و ارتقاء درجه و همچنین لزوم تکریم ارباب رجوع و تهیه امکانات رفاهی برای آنان جابجا شد. البته باجه ای نیز در همین مکان باقی خواهد ماند تا همانند گذشته خدمت رسانی به مشتریان داشته باشد.

مقصودی در پایان؛ بازدید مستمر از شعب، بررسی و پیگیری مشکلات شعب، کاهش هزینه‌های عملیاتی، تمدید رهن شعب ترهینی،  برگزاری دوره‌های آموزشی در خود شعبه به صورت عملیاتی را به عنوان مهمترین فعالیت ها و اقدامات و همچنین بالارفتن کارائی، مدیریت ریسک غیرسیستماتیک، ایجاد فضای کار، افزایش اعتماد در مجموعه، رشد 123 درصد منابع، کاهش شاخص مصارف به منابع از 185 به 85، کاهش مطالبات معوق، افزایش سرانه بانکی منطقه از 13 میلیارد ریال به 31 میلیارد ریال را نیز از نتایج مهم این اقدامات برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت موجود در پست بانک ایران کاملاً متفاوت با سایر بانک‌هاست و با اتخاذ راهبردهای بلندمدت و ارائه سرویس های جدید و با کیفیت بیشتر از اینها می توانیم رشد کنیم.

گفتنی است: بازدید از واحدهای ستادی این منطقه، شعبه فردوسی و پایگاه خودپرداز 24×7 فردوسی و دیدار با کارکنان هریک از این واحدها از دیگر برنامه های مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و هیأت همراه بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱٠/۲٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!