پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سمینار اعتمادسازی درمشتریان دربانک انصاربرگزارشد

نیوزبانک-بانک انصار در راستای تقویت بنیه علمی مدیران بانکی سمیناراعتمادسازی درمشتریان را درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی با حضور معاونین ،مدیران کل و روسای ادارات برگزارکرد.

بانک انصار در راستای تقویت بنیه علمی مدیران بانکی سمیناراعتمادسازی درمشتریان را درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی با حضور معاونین ،مدیران کل و روسای ادارات برگزارکرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک  به نقل از اداره  بازاریابی وتبلیغات ،یکی از رویکردهای راهبردی در بانک انصار اعتماد سازی درجامعه به ویژه دربین مشتریان بانک می باشد، به همین منظورشناسایی راهکارهای کلیدی در راستای رسیدن به هدف فوق حائزاهمیت است  به همین جهت سمیناری با عنوان اعتمادسازی در مشتریان باحضور مدیرعامل وعضو هیئت مدیره شرکت DQS مهندس مایکل رچسل و دکترصادق طلب مدیربخش خاورمیانه شرکت  DQS برگزارگردید .

براساس گزارش مذکورمهمترین مباحث مطرح شده در این سمینارآموزشی مواردی از قبیل: شیوه های برند سازی وجهانی شدن – شناسایی روش های تقویت حس اعتماد مشتریان – چگونگی دستیابی به روش های بهینه اعتمادآفرینی در بین مشتریان – شناسایی مزیت های رقابتی ویژه در مقایسه با سایر رقبا – تقویت برند بانک انصار دربین سایر بانکهای دولتی وخصوصی کشور – مزیت های توجه به گواهینامه های استانداردهای کیفیت وشناسایی تفاوت های کلیدی با سایر رقبا واستفاده از آنها به عنوان مزیت رقابتی می توان بیان نمود .

شایان ذکراست بانک انصار برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب استانداردایزو10015 درحوزه آموزش بانک گردید وگواهینامه آن توسط شرکت DQS صادروبا حضورعضوهیئت مدیره شرکت به بانک انصار اهداشد .   

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/۱٠/٠٨
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!