پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر طالبی:

چشم‌انداز جدید بانک کشاورزی، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است

نیوزبانک-دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: چشم‌انداز مسیر جدید توجه به مشتری در این بانک، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است.

دکتر محمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک كشاورزي گفت: چشم‌انداز مسير جديد توجه به مشتري در اين بانک، خدمت بي‌نظير به مشتريان است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، دکتر طالبي روز چهارشنبه بيست و هفتم آذر ماه که در پنجمين همايش مديريت ارتباط با مشتري اين بانک سخن مي‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: در مجموعه حرکت‌هايي که طي سال‌هاي گذشته در بانک کشاورزي آغاز شد، علائم و شواهد نشانگر توجه بيشتر به مشتري است.

وي اجراي طرح‌هاي متعددي همچون مشکات، ارتقاي شعب ، شعب فرصت و همچنين تغيير ساختار حوزه امور مشتريان بانک کشاورزي را همسو با اين حرکت‌ها دانست.

دکتر طالبي با اشاره به متفاوت بودن نوع فعاليت‌ و مأموريت بانک کشاورزي با ساير بانک‌ها متذکر شد: تجربه نشان داده است علي رغم وجود اين تفاوت‌ها تلاش کارکنان اين بانک در عرصه رقابت نظام بانکي براي سربلندي آن‌ موفق بوده است.

مديرعامل بانک کشاورزي اضافه کرد : در موج جديد توجه به مشتري قدرت ،همت و علاقه کارکنان دستيابي به اهداف را محقق خواهد کرد و نکته کليدي آن ارائه خدمت بي‌نظير به مشتريان است .

وي در تشريح مزاياي چشم‌انداز جديد بانک کشاورزي در ارائه خدمات به مشتريان ، فراهم بودن زمينه مشارکت همه کارکنان را از ويژگي هاي اين چشم‌انداز برشمرد.

دکتر طالبي بازنگري در دستورالعمل‌ها ، روش‌ها، رويه‌ها و خط‌مشي‌هاي فعلي را با هدف رفع موانع احتمالي از عوامل مهم براي تحقق برنامه‌هاي جديد در حوزه امور مشتريان دانست و گفت: هر يک از کارکنان ضمن آگاهي از نقش خود در اين حرکت بايد ديدگاه ها و نظرات خود را براي دستيابي به اهداف تعيين‌شده ارائه کنند.

وي با تأکيد بر ضرورت تعيين شاخص‌هاي اندازه‌گيري حرکت به سوي اين چشم‌انداز گفت : تعداد مشتريان، رضايت مشتريان، سهم ما از سبد پولي و بانکي مشتري، تعداد مشتريان جديد و... مهم‌ترين شاخص هاي اندازه گيري به شمار مي‌آيند. ضمن اينکه اين حرکت بايد حالت شادي بخش و اغنا کننده اي براي خود ما داشته باشد.

دکتر طالبي يادآور شد: بدون علم ، آگاهي‌، آموزش متناسب، تجربه آگاهانه و هنر، انجام اين وظيفه امکان‌پذير نخواهد بود و چاشني تحقق همه اين اهداف عشق و علاقه کارکنان است .

مديرعامل بانک کشاورزي در خاتمه سخنانش گفت :کليدي ترين راهبرد براي ايجاد احساس رضايت مشتري و تحقق همه شاخص‌ها اصلاح فرآيندهاي ويژه مشتري در شعب است .

بر اساس اين گزارش دومين روز از پنجمين همايش مديريت ارتباط با مشتري در روز چهارشنبه بيست و هفتم آذر ماه در تهران برگزار شد و سخنراني دکتر طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک، ارائه مباحث آموزشي توسط دکتر آسياچي استاد دانشگاه و ارائه نتايج کارگاههاي آموزشي از ديگر برنامه هاي اين همايش بود .

اين گزارش مي افزايد در پايان همايش دکتر طالبي به سوالات و مباحث طرح شده از سوي نمايندگان کارگاههاي آموزشي پاسخ داد.

 

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۹/۲٨
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!