پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر طالبی :

در بانک کشاورزی موج جدیدی برای رضایت مشتری ایجاد شده است

نیوزبانک-محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت:در حوزه رقابتی برای جلب نظر مشتریان، نظرات کارکنان شعب به دلیل اینکه با مشتریان در تماس هستند بیشتر مهم است .

محمد طالبي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک کشاورزي گفت:در حوزه رقابتي براي جلب نظر مشتريان، نظرات کارکنان شعب به دليل اينکه با مشتريان در تماس هستند بيشتر مهم است .

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، دکتر طالبي روز چهارشنبه سيزدهم آذرماه که از طريق ويدئو کنفرانس در دومين روز از چهارمين همايش مديريت ارتباط با مشتري اين بانک سخن مي‌گفت: با اعلام مطلب فوق افزود: موج جديدي در بانک کشاورزي براي رضايت مشتري ايجاد شده است که اين حرکت نياز امروز بانک است.

وي با بيان اينکه بانک کشاورزي به عنوان يک بانک شناخته شده با قدمت طولاني است که شاکله تصويري آن در ذهن مشتري شکل گرفته گفت : تصوير مثبت مشتري ما را در ادامه مسير کمک مي‌کند.

دکتر طالبي افزود: مشتريان اعتباري امتياز بزرگي براي بانک کشاورزي به شمار مي‌آيند و اگر قرار است قدمي در حوزه ارتباط با مشتريان برداريم گام نخست توجه به ‌اين دسته از مشتريان است.

وي مشتري را بهترين ابزار پيام‌رساني خدمات در بانک دانست و تصريح کرد: رضايت مشتريان يکي از ضرورت‌هاي بانک است و بهترين اقدام فراهم کردن شرايط مناسب براي بالا بردن رضايت مشتريان کنوني است.

دکتر طالبي اضافه کرد: براي دستيابي به اين هدف بهترين و مؤثرترين کساني که مي‌توانند نقش اساسي ايفا کنند کساني هستند که در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتري فعاليت مي‌کنند زيرا که از تمام ويژگي‌هاي فرهنگي و اجتماعي منطقه خود آگاهي دارند.

وي در بخش ديگري از سخنانش نگرش مثبت به مشتريان اعتباري را يک راهکار مناسب در حوزه ارتباط با مشتريان دانست و تأکيد کرد: توجه به مشتريان اعتباري از ديد منفي يک اشتباه راهبردي است.

دکتر طالبي در خاتمه سخنانش ابراز اميدواري کرد با تلاش همه همکاران بانک کشاورزي عملکرد موفق‌تري در عرصه رقابت ارائه شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۹/۱٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!