پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

حشمت الله نظری:

تغییرات ساختاری بانک کشاورزی بر مبنای مشتری محوری است

نیوزبانک-حشمت‌الله نظری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در تشریح نقش و جایگاه مشتری در موفقیت بانک‌ها گفت، تغییر و تحول متناسب با نیازهای مشتری یکی از الزامات نظام بانکی به شمار می‌آید و تغییرات ساختاری این بانک نیز بر مبنای مشتری محوری است.

حشمت‌الله نظري عضو هيأت مديره بانک کشاورزي در تشريح نقش و جايگاه مشتري در موفقيت بانک‌ها گفت، تغيير و تحول متناسب با نيازهاي مشتري يکي از الزامات نظام بانکي به شمار مي‌آيد و تغييرات ساختاري اين بانک نيز بر مبناي مشتري محوري است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، نظري صبح روز سه شنبه دوازدهم آذر ماه در يک ارتباط تصويري با شرکت کنندگان چهارمين همايش مديريت ارتباط با مشتري (CRM) اين بانک ضمن اعلام مطلب فوق افزود: تغيير و تحول از ويژگي‌هاي دنياي امروز است و بر اساس اين ويژگي بايد خدمات جديدي را به مشتريان ارائه داد.

وي، تأکيد بر اينکه بايد دائم در حال تحول باشيم خاطرنشان کرد: تغييرات ساختاري در بانک کشاورزي متناسب با نيازهاي مشتري انجام شد و راه‌اندازي ادارات مشتريان اعتباري، ارتباط با مشتريان، بانکداري اختصاصي و شرکتي همسو با اين اهداف و نيازها است.

عضو هيأت مديره بانک کشاورزي پرهيز از بي‌تفاوتي نسبت به خواسته‌هاي مشتريان را از ديگر ضرورت‌هاي دنياي امروز دانست و گفت: امروزه موفق بودن و موفقيت داشتن يک انتخاب است و سازمان‌هايي موفقند که مسيرشان را از قبل انتخاب کرده باشند.

نظري اضافه کرد: در دنياي امروز ساختن آينده مقدم بر پيش‌بيني آن است وتعريف چشم‌اندازها و ماموريت ها نيز جزء ديگر الزامات سازمان‌هاي امروز به شمار مي‌آيند.

وي متذکر شد: بانک کشاورزي نيز با تجربه موفق 80 ساله و اثرگذاري در اقتصاد کشور بايد براي رسيدن به موفقيت بيشتر خود را آماده کند.

عضو هيئت مديره بانک کشاورزي با اشاره به ضرورت جمع‌آوري منابع ارزان قيمت براي به‌کارگيري در بخش کشاورزي، بر استفاده از ظرفيت‌هاي نرم‌افزاري به ويژه بانکداري الکترونيک تأکيد کرد و تلاش مضاعف کارکنان اين بانک را براي تحقق اهداف تعيين‌شده خواستار شد.

نظري توجه به نيازهاي مشتريان، بازارهاي جديد، ارائه طرح‌هاي جديد، افزايش بهره‌وري، ارائه خدمات کيفي،هزينه‌ پايين‌و ... را از مسائل مهم حوزه مشتريان برشمرد و گفت: همه کارکنان بانک بايد با آگاهي کامل از خدمات قابل ارائه، براي حفظ و افزايش سهم از بازار تلاش کنند.

وي افزود: نوع عملکرد کارکنان در حفظ يا خدشه‌دار شدن اعتبار و آبروي سازمان نقش بسزايي ايفاء مي‌کند. ازاين‌رو موفقيت بيشتر بانک کشاورزي در گرو اطلاع کامل همکاران از مأموريت‌ها و اهداف اين بانک است.

نظري با بيان اين که امکانات نرم‌افزاري بانک کشاورزي جزو بهترين امکانات در نظام بانکي کشور است تصريح کرد : استفاده از اين امکانات مي‌تواند در افزايش بهره‌وري و رسيدن به موفقيت راهگشا باشد.

وي به عملکرد موفق بانک کشاورزي در اجراي طرح توسعه کشاورزي اشاره کرد و افزود:به مشتريان اعتباري و مجريان طرح ها بايد توجه ويژه اي داشت و متناسب با نيازهاي آنان نيز خدمات جديدي ارائه کرد.

عضو هيئت مديره بانک کشاورزي در خاتمه سخنانش از افزايش تعدادي خدمت جديد به مجموعة خدمات اين بانک خبر داد و تأکيد کرد: همه کارکنان به ويژه کارکنان شعب بايد از اين خدمات مطلع باشند.

بر اساس اين گزارش چهارمين همايش مديريت ارتباط با مشتري دوازدهم و سيزدهم آذرماه با حضور امين مرادي مدير امور مشتريان، روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات مرکزي و همچنين برخي از رؤسا و کاربران باجه شعب سراسر کشور در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۹/۱٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!