Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برگزاری چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

نیوزبانک-چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری دوازدهم آذرماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری دوازدهم آذرماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،در نخستین روز این همایش که امین مرادی مدیر امور مشتریان، روسا،معاونان وکارشناسان ادارات مرکزی،جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه مشتریان مدیریت ها و همچنین روسا و کارکنان شعب این بانک از سراسر کشور حضور داشتند، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک در یک ارتباط زنده تصویری طی سخنانی به تشریح نقش و جایگاه مشتری و لزوم ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان پرداخت و در ادامه امین مرادی مدیر امور مشتریان به عنوان دومین سخنران درباره مفاهیم تئوری و عملی ارتباط با مشتری مطالبی را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش تبیین وضعیت بانک از گذشته تا کنون ،مقایسه آن با دیگر بانک ها،شکل گیری بازاریابی و مشتری محوری ، نقاط تماس با مشتری ،شعف مشتری و ... موضوع سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان بود.

همچنین ابوالفضل صالحیان و مجید رضا خردخواه معاونان اداره کل بانکداری خرد درباره طرح های جهش، فروش تهاجمی و جانبی،خدمات فروش ،فروش جانبی وتزایدی خدمات سخنرانی کردند و محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی مطالبی پیرامون بانکداری اختصاصی ارائه کرد.

این گزارش می افزاید ارائه مطالبی درباره بخش بندی مشتریان،شناخت رفتار مشتریان و فرهنگ سازی ارتباط با مشتری از دیگر موضوعات مطرح شده نخستین روز همایش بود.

بر اساس این گزارش سخنرانی حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی و تدریس مباحث آموزشی دکتر محمود آسیاچی از استادان دانشگاه درباره ارتباط با مشتری، روش های بهبود ارتباطات اثربخش، فنون مذاکره و مشعوف سازی مشتری برنامه های دومین روز همایش در سیزدهم همین ماه خواهد بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۹/۱۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!