پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

علی نعمتی: عضو هیات مدیره:

برندسازی، راز ماندگاری در نظام بانکی است

نیوزبانک- عضو هیأت مدیره پست بانک گفت: با توجه به حضور بانک های متعدد در بازار رقابتی و افزایش تقاضای مشتریان از شبکه های بانکی، مزیت رقابتی در سازمان های موفق به ویژه بانک ها در به کارگیری و استفاده از دانش پنهان است.

عضو هیأت مدیره پست بانک گفت: با توجه به حضور بانک های متعدد در بازار رقابتی و افزایش تقاضای مشتریان از شبکه های بانکی، مزیت رقابتی در سازمان های موفق به ویژه بانک ها در به کارگیری و استفاده از دانش پنهان است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، علی نعمتی  در همایش کارشناسی حقوقی و اعتباری پست بانک در مشهد مقدس با تأکید بر برندسازی برای توسعه و ماندگار ماندن در فضای رقابتی گفت: خلاقیت و نوآوری در خلق محصول جدید، پرداخت تسهیلات و رعایت بهداشت اعتباری موجب وفادارسازی مشتریان می شود.

نعمتی تصریح کرد: با وجود پیچیدگی های موجود در شبکه های مالی – پولی می توانیم با اصلاح و بازنگری برنامه های حقوقی، ارائه فرمول تسهیلاتی و ساماندهی فرمول های اعتباری و همچنین استفاده از تجربه و دانش کارشناسان متخصص، حرکتی نوین جهت تقویت زیرساخت های موجود ایجاد و پست بانک ایران را به بانکی پویاتر تبدیل کرد.

وی اظهار داشت: این بانک با 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی درسطح کشور ظرفیت بالایی برای جذب منابع ارزان قیمت دارد و با اولویت بندی دفاتر، تفکیک مشتریان، مدیریت ثروت، ارائه سرویس های مختلف از جمله سامانه نمایندگی فروش خدمات، شبکه مویرگی انحصاری را به خود اختصاص داده است.

عضو هیأت مدیره پست بانک اضافه کرد: انتظارات مشتریان روز به روز افزایش یافته و باید سرعت تغییر پذیری و تحول در حوزه های بانکداری خُرد و شرکتی را با اشتراک گذاری نظام پیشنهادات و رفع نیازهای مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی را بالا برده و بسته اعتباری ویژه ای را برای گروه های شغلی و اصناف در این حوزه بانکداری طراحی نمائیم.

نعمتی  خاطرنشان ساخت: مساله اصلی در این حوزه؛ پیگیری مطالبات معوق است که توجه به این مهم و همچنین ارائه سرویس های جدید و سرویس ارزش افزوده برای مشتریان منجر به ایجاد نقطه پایداری و همچنین توسعه برند بانک در فضای رقابتی شده و تعالی آن را درپی خواهد داشت.

همچنین غلامرضا حسن زاده مدیرشعب استان خراسان رضوی نیز در این همایش، آگاهی از شرایط روز بازار و شرایط اقتصادی جامعه توسط کارشناسان حقوقی و خلق سرویس های جدید در ارائه تسهیلات، ارائه راهکارهایی برای کاهش نسبت مصارف به منابع و پیگیری وصول مطالبات توسط کارشناسان اعتباری را از جمله اقدامات اثرگذار حوزه های اعتباری و حقوقی به عنوان دو قطب قوی و تضمین کننده منافع بانک عنوان کرد.

وی تصریح نمود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در حوزه حقوقی و جلوگیری از مواجه شدن با چالش نگهداری سوابق بانکی ضروری است که با تهیه نرم افزارهای لازم نسبت به جمع آوری و کنترل اطلاعات مجموعه های حقوقی برای وصول مطالبات اقدام نمود.

حسن زاده ، تغییرات در برنامه های آموزشی بانک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاربردی نمودن برنامه آموزشی در حوزه آموزش و تحقیقات موجب رضایت مدیران و همچنین ارتقاء انگیزه کارکنان شده است و لازم است این رویه را ادامه دهیم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٨/۱۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!