Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک صادرات ایران گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری را دریافت کرد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

از سوی دومین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT)

بانک صادرات ایران گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری را دریافت کرد

نیوزبانک-در دومین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT) که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع و کارخانجات تولیدی و همچنین مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس، نشان برتر، لوح و گواهینامه بین‌المللی از بانک صادرات ایران تقدیر شد.

در دومین اجلاس سران و مدیران عالی‌رتبه اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (ECOIT) که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع و کارخانجات تولیدی و همچنین مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس، نشان برتر، لوح و گواهینامه بین‌المللی از بانک صادرات ایران تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ،در این اجلاس که با عنوان اجلاس دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت‌های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت ایران برگزار شد، لوح تقدیر از دبیرخانه اجلاس و نشان مدیریت مدرن و شایسته در صنعت بانکداری به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک و تندیس نوآوری در طراحی خدمات مدرن بانکداری در سطح ملی به بانک صادرات ایران اهدا شد. همچنین گواهینامه بین‌المللی تکنولوژی برتر و خوشنام‌ترین نام تجاری در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اهدا شد.

گفتنی است در اين همايش آقای گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران به عنوان سخنران گردهمايي با اشاره به روند توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده شبکه بانکی کشور از این فناوری‌ها اظهار داشت: با توسعه شبکه‌های رایانه‌ای و با روی کار آمدن فناوری‌های پیشرفته ارتباطی، خدمات بانکی از انحصار شعب افتتاح کننده حساب خارج شد و علاوه بر دریافت خدمات از شعب مختلف، محدودیت زمان و مکان برداشته شد و مشتریان در هر زمان و هر مکانی و با استفاده از خدمات و محصولات متنوع بانکداری الکترونیکی همچون همراه‌بانک، اینترنت بانک، تلفن‌بانک، خودپرداز و دستگاه‌های پایانه فروش به خدمات بانکی دسترسی پیدا کنند و سطح و شکل کیفیت خدمات بانکی ارتقای قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.

آقای گودرزی در ادامه افزود: بانک صادرات ایران در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه‌های خدمات‌رسانی بانکی را دارد و با کمک فناوری‌های روز و پیشرفته قادر به ارائه خدماتی است که در گذشته امکان‌پذیر نبود.

گفتني است اين بانك با61 سال قدمت و برخورداري از 2800 شعبه و با افتتاح بيش از 49 ميليون حساب الکترونيکي، نصب 3980 دستگاه خودپرداز، صدور 34 ميليون کارت الکترونيکي، نصب 380 هزار دستگاه پايانه فروش و همچنين بسترسازي در جهت بهره‌مندي بيش از 267 هزار مشتري از خدمات بانکداري اينترنتي و 1 ميليون و 134 هزار کاربر همراه بانک نقش بسزايي در ارتقا و پيشبرد اهداف بانکداري الکترونيک در کشور دارد

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٨/۱٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!