پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در بهمن ماه صورت گرفت

صدای سپهر بانک صادرات در گوش 42 هزار مشتری

نیوزبانک- صدای سپهر بانک صادرات در بهمن ماه سال جاری به بیش از 42 هزار مشتری پاسخ داد که نسبت به ماه قبل 68 درصد رشد داشته است.

صدای سپهر بانک صادرات در بهمن ماه سال جاری به بیش از 42 هزار مشتری پاسخ داد که نسبت به ماه قبل 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مرکز صدای سپهر که برای ارایه خدمات غیر حضوری، راهنمای و رفع مشکلات مشتریان در مهرماه سال گذشته  راه اندازی شده، از بدو تاسیس تا پایان بهمن ماه سال جاری توانسته است پاسخ گوی حدود 762 هزار نفر از مشتریان و متقاضیان باشد .

یر اساس این گزارش، این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدود کردن کارت، تغییر رمز حساب، دریافت صورت حساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

بیشترین تماس ها برای ارتباط با بخش‌های تلفن بانک، پرداخت قبوض، بانکداری اینترنتی و واریز یارانه‌ها بوده است و هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مرکز با شماره تلفن 09602 که در سراسر کشور قابل دسترس است ، تماس بگیرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٠/۱۲/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!