پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری سومین همایش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی

نیوزبانک-سومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در بانک کشاورزی روز چهار شنبه بیست و هفتم شهریور ماه در تبریز برگزار شد.

سومين همايش مديريت ارتباط با مشتريان(CRM) در بانك كشاورزي روز چهار شنبه بيست و هفتم شهريور ماه در تبريز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ،اين همايش با حضور امين مرادي مدير امور مشتريان،محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره كل ارتباط با مشتريان،عبدالله سليماني رئيس اداره بانكداري خرد،خسرو صادقزاده رئيس اداره كل روابط عمومي،محمد رضا جمالوندي رئيس كميته ايثارگران بانك ،داود برنج فروش آذر مدير شعب بانك در استان آذربايجان شرقي، برخي از معاونان و كارشناسان ادارات مركزي و همچنين مديران و كارشناسان حوزه بازاريابي،روسا و مسئولان باجه برخي شعب اين بانك در استان هاي آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي،اردبيل و زنجان برگزار شد.

بر اساس اين گزارش مدير امور مشتريان طي سخناني مباحث كلي در حوزه ارتباط با مشتريان و نقش مديريت ارتباط با مشتري و مزاياي آن را تشريح كرد و در ادامه دكتر كرامتي از استادان دانشگاه؛ درباره فنون مذاكره و ارتباط با مشتريان ومشعوف سازي سخنراني كرد.

همچنين بيان مباحثي درباره فروش خدمات از طريق كانال هاي ارتباطي طرح جهش و اينترنت بانك،همراه بانك و پرداخت الكترونيكي موضوع سخنراني ابوالفضل صالحيان معاون اداره كل بانكداري خرد بود.

اين گزارش مي افزايد: معرفي خدمات جديد حوزه فناوري اطلاعات(IT) توسط سيد جمال حسيني فر كارشناس اداره كل مديريت فناوري اطلاعات،ارائه نكاتي درباره مديريت ارتباط با مشتري(CRM) و گروه هاي مختلف مشتريان توسط شيرين صبا كارشناس اداره كل تحقيق وتوسعه و همچنين تشريح وضعيت بانك،شعف مشتري و ابزارهاي كار توسط محمد ابراهيم علي سمير رئيس اداره كل ارتباط با مشتريان از ديگر برنامه هاي اين همايش يك روزه بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٧/٠۱
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!