Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
تحقق هدف اصلی بانکها با استفاده از روشهای نوین بازاریابی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

یک کارشناس اقتصادی گفت:

تحقق هدف اصلی بانکها با استفاده از روشهای نوین بازاریابی

نیوزبانک-ایجاد رابط مستمر با مشتری و نگهداری آن ها برای مدت زمان طولانی و خلق مشترک تجارب با آن ها برای سازمانهای مختلف در کشور ارزش تلقی می شود و سازمان هایی موفق هستند که بتوانند مشتریان تمام عمر برای خود ایجاد کنند.

ایجاد رابط مستمر با مشتری و نگهداری آن ها برای مدت زمان طولانی و خلق مشترک تجارب با آن ها برای سازمانهای مختلف در کشور ارزش تلقی می شود و سازمان هایی موفق هستند که بتوانند مشتریان تمام عمر برای خود ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک به نقل از امیر صفری کارشناس اقتصادی افزود: در این شرایط وضعیت بانکها نیز خارج از این مقوله نبوده و تغییرات ایجاد شده در انتظارات و نیازهای مشتریان آنها باعث شده است تا بانکداران به دنبال استفاده از روش های نوین بازاریابی برای جذب مشتریان و افزایش سهام از آنها باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی تحقق اساسی ترین هدف بانکها که ارزش آفرینی برای مشتریان باشد بدون استفاده از فنون و روشهای نوین بازاریابی بانکی امکان پذیر نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه بازاریابی رابطه مند که به عنوان مجموعه فعالیتهای بازاریابی در راستای جذب، توسعه، حفظ، و گسترش روابط با مشتری تعریف می شود گفت: تمرکز بازاریابی از جذب مشتریان کوتاه مدت و گذرا به حفظ روابط بلندمدت پایدار، صمیمانه و عمیق با مشتری تغییر میکند.

صفری خاطرنشان کرد: در بازاریابی رابطه مند بانکها تلاش می‌کنند تا ضمن شناخت نیازهای مشتریان، خدمات خود را به آنها ارائه دهند و با جلب رضایت مشتریان ،‌ایجاد وفاداری کرده و کاری کنند که بین بانکها و  افراد گروه های ذینفع مرتبط با سازمان روابط بلندمدت برقرار  شود.

وی در ادامه گفت: در واقع در این نوع بازاریابی موسسات به دنبال این هستند که مشتریان بیشتری را بدست آورده و حفظ کنند همچنین در صدد هستند تا روابطی را ایجاد کنند تا مشتریان در اینده نیز از خدمات بانک استفاده و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند.


صفری در پایان گفت: در بازاریابی سنتی، تمایل سازمان به انجام یک فروش ، تماس غیر مستمر با مشتری، گرایش کوتاه مدت تاکید جزئی بر ارائه خدمات به مشتری و تعهد جزئی نسبت به انتظارات است اما در بازاریابی رابطه مند، حفظ و نگهداری و بهبود ارتباط با مشتری یک اصل قلمداد می شود و تماس با مشتری و توجه به ان چه که برای او ارزش محسوب می شود بسیار حائز اهمیت است

 

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٦/۲٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!